A sample text widget

Etiam pulvinar consectetur dolor sed malesuada. Ut convallis euismod dolor nec pretium. Nunc ut tristique massa.

Nam sodales mi vitae dolor ullamcorper et vulputate enim accumsan. Morbi orci magna, tincidunt vitae molestie nec, molestie at mi. Nulla nulla lorem, suscipit in posuere in, interdum non magna.

“JendeAREKIN eta jendeARENGANDIK parte hartzen. Hezkuntzaren jabe-gabetzea” Mintegia Sevillan, otsailaren 23an

Datorren astelehenean, otsailaren 23an, mintegi hauxe egingo dugu Sevillako Unibertsitateko Hezkuntza Zientzien Fakultatean:

Seminario “Participando CON y DESDE la gente. El desempoderamiento educativo

Mintegi honetan, Sevillan egiten ari naizen ikerketa-egonaldi bikoitza bateratzeko eta elkarren artean ideiak trukatzeko aukera ezinhobea da: alde batetik, UNILCO-espacio nómada-n eta Ilusionista Sozialen Kolektiboan egiten ari naizen lana, eta bestetik, Sevillako Unibertsitateko Hizkuntza eta Literaturaren Didaktika Sailean, Gizarte Zientzien eta Zientzia Esperimentalen Didaktika Sailaren kidetzarekin.

Antolatzaileak:
Macarena Navarro  eta  José Antonio Pineda
Hizkuntzaren eta Literaturaren Didaktika Saila eta Gizarte Zientzien eta Zientzia Esperimentalen Didaktika Saila

Azpiegitura eta Kultura-Jardueren Dekanotzaordetzaren elkarlanean.

Partehartzaileak:
Donostiako Irakasleen Unibertsitate Eskola, Euskal Herriko Unibertsitatea UPV/EHU
Ilusionista Sozialen Kolektiboa eta UNILCO-espacio nómada http://ilusionismosocial.org/

Mintegi hau, jabe-gabetzearen inguruko formazio, eztabaida eta hausnarketa prozesuaren parte da. Hiru ardatz ditu: partaidetza, jabe-gabetzea eta hezkuntza. Mintegi honetako lana 2015eko udan egingo den Jabe-Gabetzearen Nazioarteko Jardunaldirako (Euskal Herria – Mexiko – Sevilla – Kanariar Uharteak) jorratzen ari den lanaren atal bat da.

Comments are closed.