“JendeAREKIN eta jendeARENGANDIK parte hartzen. Hezkuntzaren jabe-gabetzea” Mintegia Sevillan, otsailaren 23an

Datorren astelehenean, otsailaren 23an, mintegi hauxe egingo dugu Sevillako Unibertsitateko Hezkuntza Zientzien Fakultatean:

Seminario “Participando CON y DESDE la gente. El desempoderamiento educativo

Mintegi honetan, Sevillan egiten ari naizen ikerketa-egonaldi bikoitza bateratzeko eta elkarren artean ideiak trukatzeko aukera ezinhobea da: alde batetik, UNILCO-espacio nómada-n eta Ilusionista Sozialen Kolektiboan egiten ari naizen lana, eta bestetik, Sevillako Unibertsitateko Hizkuntza eta Literaturaren Didaktika Sailean, Gizarte Zientzien eta Zientzia Esperimentalen Didaktika Sailaren kidetzarekin.

Antolatzaileak:
Macarena Navarro  eta  José Antonio Pineda
Hizkuntzaren eta Literaturaren Didaktika Saila eta Gizarte Zientzien eta Zientzia Esperimentalen Didaktika Saila

Azpiegitura eta Kultura-Jardueren Dekanotzaordetzaren elkarlanean.

Partehartzaileak:
Donostiako Irakasleen Unibertsitate Eskola, Euskal Herriko Unibertsitatea UPV/EHU
Ilusionista Sozialen Kolektiboa eta UNILCO-espacio nómada http://ilusionismosocial.org/

Mintegi hau, jabe-gabetzearen inguruko formazio, eztabaida eta hausnarketa prozesuaren parte da. Hiru ardatz ditu: partaidetza, jabe-gabetzea eta hezkuntza. Mintegi honetako lana 2015eko udan egingo den Jabe-Gabetzearen Nazioarteko Jardunaldirako (Euskal Herria – Mexiko – Sevilla – Kanariar Uharteak) jorratzen ari den lanaren atal bat da.

Comments are closed.