Hezkuntzaren jabe-gabetzea apirilaren 15ean

Datorren asteazkenean, 2015eko apirilak 15, Euskal Herriko Unibertsitateko Donostiako Irakasleen Unibertsitate Eskolan (Majisteritzan) Hezkuntzaren Jabe-gabetzearen saioa izango dugu 1.3 gelan, 16:00etatik 20:00etara, Maider Aizpuruak koordinatua.

Astean zehar jorratzen joango garen saio bakoitzak gai bat dute abiapuntu eta zabaltzen doaz, bertaratzen direnen partehartzeen eta eraikitze kolektiboen arabera. Hau ez da horren salbuespen… . Esta no es una excepción… Hezkuntzaren jabe-gabetzearen gaineko hausnarketatik abiatuta, hamaika bide zabaltzeko aukerak daude, adibidez hauek bururatzen zaizkit oraintxe:

– Hezkuntza alternatiboa eskola publiko edota pribatutik/arekin
– Eskola publikoa (Estatuaren jabetzapean) eta eskola pribatua (pertsona edo talde baten jabetzapean) edo eskola komuna (denok darabilguna)
– Eskola eta legeak
Buñuelen Los Olvidados filma
Baina beste batzuk ere izan daitezke, elkartzen garenon arabera, hori da topaketen eta eraikuntza kolektiboen punttu zirraragarria!!!
GOGORATU: Sarrera librea da eta nahi/ahal duzun tartera hurbildu zaitezke. Klasetik 16:30etan irteten bazara ere, etorri lasai, ongietorria izango zara.

Ikasle, irakasle zein administrari eta zerbitzuetakoa, edozein lanbide duzularik ere, animatu etortzera!

Topaketen programa osoa: http://ilusionistasozialak.blogspot.com.es/p/mintegia-eratzeko-topaketak-programa.html

Comments are closed.