Kaos sortzailea eta konplexutasuna ikastaroa: 5. BLOKEA Hezkuntzaren jabe-gabetzea eta kultura herrikoiak

Hezkuntzaren eraldaketan, funtsezko deritzogu botere-harremanak malgutzeari. Uneotan Eskolak du hezkuntzaren zentralitatea, eta Eskolan nabarmena da, rol banaketak direla eta, badirela agintzen dutenak eta obeditzen dutenak: irakasleak-ikasleak, ikasle batzuk beste ikasle batzuen gainean, ikasle batzuk irakasle batzuen gainean, guraso batzuk eskolako gainerakoen gainean… Gure ustez, Eskola derrigorrezkoa den bitartean, ezin dira botere-harremanak guztiz deuseztu baina bai egiturak malgutu, eta horrekin batera, jakintza herrikoiak balioetsi, ezagutza zientifikoekin batera eraikitze kolektiboa errazteko, kultura herrikoietan gertatzen den bezala.

Gai horixe hartu dugu Kaos Sortzailea eta Konplexutasuna nazioarteko ikastaroaren 5. blokea eratzeko.

Online formazioko koordinatzaileak: Javier ENCINA eta Ainhoa EZEIZA

Dagoeneko zabalik dago online gunea, astez aste egituratua, nahi duenak ikuska dezan: http://ilusionismosocial.org/course/view.php?id=36

Informazio gehiago eta izenematea: http://www.ehu.eus/eu/web/ism/formazioa

Donostiako topaketekin elkarloturik, sei ibilbide formatibo proposatu ditugu, guztira 50 orduko formazio-egiaztagiria jasotzeko. NAHIAGO DUZUN AUKERA egin dezakezu, zure interesen arabera, eta zalantzarik baduzu edo argi ez baduzu, lasai galdeguzu ( ilusionistasozialak@gmail.com )