A sample text widget

EFEMERIDEAK: Gora Japon, Anari, Idoia Zabaleta, June Crespo, Tzesne-Paralux, El Monstruito, Inazio Escudero, Tea Party, Unai Kerexeta, Ambrosse.

oimage_gallery
Efemerideak gora japonek bestelako alor desberdineko artistekin elkarlanean osatutako kontzertua da. Koreografoak, artista plastikoak, zinegileak, musikariak… denek egin dute lan efemerideen gaiaren inguruan. Hauetako bakoitzarekin, kontzertuaren egunean, alegia maiatzaren 31an gertatutako gertakizun baten inguruan elkarlanean egindako pieza bana osatu dute.
Efemerideak es un concierto donde gora japon colaborará con artistas de distintos ámbitos: coreógrafos, artistas plásticos, músicos, cineastas… sobre el tema de las efemérides. Con cada uno de ellos Gora Japon ha preparado una pieza en colaboración que gira sobre algún hecho que sucederá el día 31 de mayo, día del concierto.

Sarrerak aurrez eta alhondiga txartelarekin: 8 €. Egunean 10 €  (txartela momentuan eta dohainik ateratzen da Alhondigan)
Entradas anticipadas con carnet de la alhondiga: 8 €. Dia del concierto: 10 € (el carnet es gratuito y se saca en la Alhondiga al momento)

Maiatzaren 31a osteguna / Jueves 31 de mayo

más información en : http://www.alhondigabilbao.com/web/guest/503/-/journal_content/56_INSTANCE_aJV5/10140/460780