Ekainaren 6an, Gorputzak beraz OKELAn/ El 6 de junio

IIAMP

Badira bi hile I ARTISTEN MEETING POINTA ,”Lurraldetasuna”,burutu zenetik. Oraingoan berriz “Gorputzak” izango ditugu OKELAn.

Nora Mugarza Salegi, Esperanza Zabala, Elena Fdz. Rico eta Valentina Torres Zorrilla dira II. jardunaldi hauetan parte hartuko duten artistak.

Ibilbide eta diziplina ezberdinetako lau artista hauek gorputzaren inguruko proposamen eta gogoetak dakartzate; lan performatiboetan espazioak aztertzen dituzten bideoak, errituarekin zerikusia duten formatu handiko argazkiak, gorputz  eskultoriko interaktiboak eta gorputza eta arimaren inguruko dikotomia aztertzen dituzten lanak izango dira ikusgai.

Ekainaren 6an OKELA sormen lantegian arratsaldeko 7tan erakusketaren inaugurazioa + artisten lanen inguruko berbaldia  + Yogurinha Borova artista gonbidatua Dj lanetan.

San frantzisko kalea behea 11

Han pasado ya dos meses desde que se celebro el I ARTISTEN MEETING POINTA, con el tema “Territorialidad”. Ahora trataremos con el tema “CUERPOS”.

Nora Mugarza Salegi, Esperanza Zabala, Elena Fdz. Rico eta Valentina Torres Zorrilla son las artistas que participaran el las II. jornadas.

Estas artistas con recorridos y disciplinas varias nos traen propuestas y discursos diferentes respecto al cuerpo; videos que a traves de trabajos performativos que analizan el espacio, fotografias de gran formato que tienen que ver con el rito, cuerpos escultoricos interactivos y trabajos que analizan la dicotomia entre cuerpo y el alma.

El 6 de junio en OKELA Sormen Lantegia, a las 7 de la tarde; inauguracion de la exposicion + mesa redonda con las artistas + Yogurhina Borova DJ como artista invitada.

San Francisco 11 Lonja

BIDEO PROMOA: