XSL Content

Advertising Copywriting

Centre
Faculty of Social and Communication Sciences
Degree
Bachelor's Degree in Advertising & Public Relations
Academic course
2022/23
Academic year
2
No. of credits
6
Languages
Spanish
Basque

TeachingToggle Navigation

Distribution of hours by type of teaching
Study typeHours of face-to-face teachingHours of non classroom-based work by the student
Lecture-based4669
Applied classroom-based groups1421

Teaching guideToggle Navigation

AimsToggle Navigation

• Marketing estrategia ulertzea eta publizitate estrategia diseinatzea.

• Sormen estrategia hedabide tradizionaletan eta digitaletan aplikatzea.

• Publizitate testu eraginkorrak idaztea.

• Proiektuak ahoz azaltzeko gaitasuna lantzea.

TemaryToggle Navigation

1. Publidazkeraren sarrera

1.1. Publidazlearen ardurak eta zereginak

1.2. Idazkera prozesuaren oinarrezko urratsak

1.3. Sormena eta publidazkera

2. Sormen estrategiaren diseinu eta garapena

2.1. Marketing estrategia eta markagintza

2.2. Sormen estrategia

2.3. Kontzeptualizazio prozesua

3. Publidazkeraren oinarrizko baliabideak

3.1. Erretorika

3.2. Baliabide grafiko-fonikoak

3.3. Maila morfosintaktikoa

3.4. Maila lexiko-semantikoa

4. Publidazkera aplikatua

4.1. Titularra

4.2. Eslogana

4.3. Testuaren gorputza

4.4. Irratiko kuinak

4.5. Spot-ak

4.6. Zuzeneko marketina

4.7. Online publizitatea

5. Idazkera elebidun eta eleanitza.

5.1. Hizkuntzen erabilera sinbolikoa.

5.2. HIzkuntza batean baino gehiagotan persuaditzea.

5.3. Publizitate itzulpena eso itzulsortzea.



MethodologyToggle Navigation



Metodologia

• Klase magistralak.

• Kasuen eta joeren azterketa

• Idazteko oinarrizko ariketa praktikoak

• Proiektuak: publizitate-testuak idaztea, kanpainetako briefingei erantzunez

• Proiektuen ahozko aurkezpena eta defentsa

Assessment systemsToggle Navigation



EBALUAZIO JARRAITUA

Irakasgai honetan ebaluazio jarraituaren sistema lehenesten da, era honetan antolatuta:

1. Alderdi teorikoa: garatu beharreko idatzizko proba ( % 20)

2. Alderdi praktikoa: hainbat zeregin ikasturtean zehar ( % 80):

A. Idazketa-ariketak

B. Proiektuak

C. aurkezpenak eta proiektuen ahozko defentsa



EBALUAZIO JARRAITUARI UKO EGITEA



Ikasleen ebaluazioa arautzen duen araudiak jasotzen duen bezala, ikasleak uko egin diezaioke ebaluazio jarraituari, eta ebaluaziorako amaierako proba eskatu. Horretarako, idatziz jakinarazi beharko dio irakasle arduradunari, irakasgaiaren lehenengo bederatzi asteetan.



AZKEN PROBA

Amaierako ebaluazio-sistemak zati teoriko bat ( % 50) eta zati praktiko bat ( % 50) izango ditu.



OHIKO DEIALDIARI UKO EGITEA



Ikasleak uko egin ahal izango dio ohiko ebaluazio-deialdiari. Horretarako, ebaluazio jarraituaren kasuan, idatziz jakinarazi beharko dio irakasle arduradunari, lauhilekoa amaitu baino hilabete lehenago, beranduenez. Kalifikazioa Ez aurteztua izango da. Ebaluazioa azken proba baten bidez eskatu bada, ohiko ebaluazio-deialdiari uko egiteko nahikoa izango da probara ez aurkeztea. Kalifikazioa: Ez aurkeztua.

Compulsory materialsToggle Navigation

Irakasgaia garatu bitartean ikasleekin elkarreragiteko irakasleak eGela plataforman duen material oro nahitaez kontsultatu beharko da.

BibliographyToggle Navigation

Basic bibliography

APPLEGATE, E. (2005). Strategic copywriting: How to create effective advertising. Oxford: Rowman & Littlefield.



ARRANZ, I. (2006). Hitza azti. Irun: Alberdania.



BENAVIDES, J. (1997). Lenguaje publicitario. Hacia un estudio del lenguaje en los medios. Madrid: Editorial Síntesis.



CURTO, V., Juan REY y JOAN SABATÉ (2013). Introducción a la redacción publicitaria y al proceso de conceptualización. Barcelona: UOC.



CURTO, V., Juan REY y JOAN SABATÉ (2008). Redacción publicitaria. Barcelona: UOC.



FERRER, E . (1994). El lenguaje de la publicidad. México : Fondo de Cultura Económica.



GURREA, A. (1999). Los anuncios por dentro. Leioa: Servicio Editorial de la Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatea.

IEZZI, Teressa (2010). The Idea writers: copywriting in a new media and marketing era. New York: Macmillan.



KELLY-HOLMES, H. (2005). Advertising as multilingual communication. Basingstoke: Palgrave Macmillan.



LAKOFF, G., Mark JOHNSON (2017). Metáforas de la vida cotidiana. Madrid: Ed. Cátedra.



MOLINÉ, M. (1988). La comunicación activa. Publicidad sólida. Bilbao: Ed. Deusto.



OGILVY, D. (2001). Ogilvy y la publicidad. Barcelona: Ed. Folio.



REY,J. (1997). Palabras para vender, palabras para soñar: Introducción a la redacción publicitaria (Vol. 19). Grupo Planeta (GBS).



TASCÓN, M. (ed.) (2012). Escribir en internet. Guía para los nuevos medios y las redes sociales. Madrid: Fundéu.

In-depth bibliography

BIVINS, T. (2011). Public relations writing: The essentials of style and format (7th ed.). New York: McGraw-Hill.

BLY, R.W. (2006). The copywriter’s Handbook: A step-by-step guide to writing copy that sells (3th ed.). Owl Books.

DREWNIANY, B.L. & JEWLER, A.J. (2013). Creative strategy in advertising (11th ed.). Wadsworth Publishing.

DZAMIC, L. Designers and Art Directors Association of London. (2000). The copywriter’s bible (revised edition). London: Rotovision.

YOUNG, J.W. (2016). A technique for producing ideas. Stellar Editions.

Journals

Creative Industries Journal
Creativity Research Journal
Journal of Creative Communications
Thinking Skills and Creativity

Examining board of the 5th, 6th and exceptional callToggle Navigation

  • JIMENEZ IGLESIAS, ESTEFANIA
  • MARTINEZ MARTINEZ, JOSU
  • NERECAN UMARAN, AMAIA

GroupsToggle Navigation

16 Teórico (Spanish - Tarde)Show/hide subpages

Calendar
WeeksMondayTuesdayWednesdayThursdayFriday
16-16

17:00-19:00

17:00-19:00

17-30

17:00-20:00

Teaching staff

16 Applied classroom-based groups-1 (Spanish - Tarde)Show/hide subpages

Calendar
WeeksMondayTuesdayWednesdayThursdayFriday
17-30

16:30-17:30

Teaching staff

16 Applied classroom-based groups-2 (Spanish - Tarde)Show/hide subpages

Calendar
WeeksMondayTuesdayWednesdayThursdayFriday
17-30

15:30-16:30

Teaching staff

17 Teórico (Spanish - Tarde)Show/hide subpages

Calendar
WeeksMondayTuesdayWednesdayThursdayFriday
16-16

17:00-19:00

17:00-19:00

17-30

17:00-20:00

Teaching staff

17 Applied classroom-based groups-1 (Spanish - Tarde)Show/hide subpages

Calendar
WeeksMondayTuesdayWednesdayThursdayFriday
17-30

16:30-17:30

Teaching staff

17 Applied classroom-based groups-2 (Spanish - Tarde)Show/hide subpages

Calendar
WeeksMondayTuesdayWednesdayThursdayFriday
17-30

15:30-16:30

Teaching staff

31 Teórico (Basque - Mañana)Show/hide subpages

Calendar
WeeksMondayTuesdayWednesdayThursdayFriday
16-16

09:00-11:00

11:00-13:00

17-30

10:00-11:00

10:30-12:30

Teaching staff

31 Applied classroom-based groups-1 (Basque - Mañana)Show/hide subpages

Calendar
WeeksMondayTuesdayWednesdayThursdayFriday
17-30

12:30-13:30

Teaching staff

32 Teórico (Basque - Mañana)Show/hide subpages

Calendar
WeeksMondayTuesdayWednesdayThursdayFriday
16-16

09:00-11:00

11:00-13:00

17-30

10:00-11:00

10:30-12:30

Teaching staff

32 Applied classroom-based groups-1 (Basque - Mañana)Show/hide subpages

Calendar
WeeksMondayTuesdayWednesdayThursdayFriday
17-30

12:30-13:30

Teaching staff