XSL Content

Media Planning II

Centre
Faculty of Social and Communication Sciences
Degree
Bachelor's Degree in Advertising & Public Relations
Academic course
2022/23
Academic year
3
No. of credits
6
Languages
Spanish
Basque

TeachingToggle Navigation

Distribution of hours by type of teaching
Study typeHours of face-to-face teachingHours of non classroom-based work by the student
Lecture-based4669
Applied computer-based groups1421

Teaching guideToggle Navigation

AimsToggle Navigation

Bilatzen da ohituretan eta plangintzaren trebetasun profesionaletan ikasleetako eta publizitate-komunikabideetako eta erlazio publikoko espezializazioa. Gradu-amaiera lanerako plataforma bezala denbora|eguraldi bera balio izango du.



Gaitasunak:

1- Globalizazio ekonomiko eta komunikatiboko prozesuen testuinguruan, komunikazioaren kudeaketaren ideiak, kontzeptuak, teoriak eta publizitatearen eta erlazio publikoen estrategiak era kritikoan ulertzea eta balioestea.

2- Komunikabide- planak diseinatzea, analizatzea eta garatzea, publizitate-komunikazio eta harreman publikoko arazoen erabakira bideraturiko irizpideak emanez.

3- Komunikazio eta harreman publikoen diagnostikoaren eta kudeaketaren teknikak eta estrategiak aplikatzea, testuinguru komunikatibo, komunikabide eta antolaketa ingurune desberdinetan.

4- Taldean, publizitate-komunikazio eta harreman publikoko proiektuen garapenerako metodologiak eta merkatu ikerkuntza erremintak aplikatzea.



Ikasketa emaitzak:

1- Ikasleak mendera dezala komunikabide-plana zelan lantzen den, estrategikoki eta teknikoki. Hartarako garatuko eta analizatuko dute Informazioko eta Akzioko faseak, eta etapa desberdin honetan osatzen dituzten pausoak.

Azken finean lortu nahitzen den helburua da, irakasgaia bukatzerakoan ikasleak komunikabide plana planteatzea eta ezin hobea garatzea gaia izan dadila.



Hedabide Plana oinarritzen den fase desberdinak ezagututa (Teorian), Hedabide Plan zehatza garatzea (Praktikan).

TemaryToggle Navigation

Oinarri Teorikoak:



1.I Plangintza kontzeptuak errepasatzen ditut.



2.Komunikabide-Plana.



• Kontzeptua.

• Faseak.

• Informazio-Fasea.

• Akzio-Fasea.

3.Informazio-Fasea.

• 1.Pausoa

• Briefing-a eta aurrekarien analisia.

4.Akzio Fasea.

• 2. Pausoa.

• Helburu-definizioa.

5.Akzio-Fasea.

• 3. Pausoa.

• Komunikabide-Aukeraketa.

6.Akzio-Fasea.

• 4. Pausoa.

• Gomendioa kanpainako jarduera aldiak.

7.Akzio-Fasea.

• 5. Pausoa.

• Euskarri-Aukeraketa|Selekzioa.

8.Akzio-Fasea.

• 6. Pausoa.

• Kanpainako Txostena.

• Estrategia eta taktika.

• Txertatze-Egutegiaren Lantzea.

• Planeko Aurrekontua.

• Emaitza-aurre-ebaluazioa.

9.Akzio-Fasea.

• 7. Pausoa.

• Kanpaina-Erosketaren Kudeaketa.

• Komunikabideekiko Negoziazioa.

• Agindu-Egitea.

10.Akzio-Fasea.

• 8. Pausoa.

• Kanpainaren segimendua.

• Erosketaren aginduetako egitearen kontrola.

11.Akzio-Fasea.

• 9. Pausoa.

• Kanpaina-Itxiera.

• Gertakarien Laburpena.

• Azkeneko neurketa kuantitatiboa (post-Ebaluazioa).

• Kanpainaren eraginkortasunaren neurketa Cuali eta cuanti.



Oinarri Praktikoak:



Lauhileko guztirako lan bakarra. Teoriako fase guztiak jarraituz, Hedabide Plan bat garatu. Iragarle eta produktu zehatza aukeratu behar da.

MethodologyToggle Navigation

Klase Magistrala: teoriaren erakusketa kasu praktikoz lagunduta.

Klase Praktikoak: Talde-lanean, teorian ikusitako fase guztiak jarraituz, komunikabide-plana garatzea. Klase praktikoak derrigorrezkoak dira. Zerrenda pasatuko da.

Lan bakar hau faseetan/zatietan ematen joango da.

Eskatutako emate partzial guztiak eman behar dira eta praktika gainditu.

Assessment systemsToggle Navigation

Ikasleen Ebaluaziorako Arautegiaren 8.3 artikuluari jarraiki ikasleak etengabeko ebaluazioari uko egiten diola jasotzen duen idatzi bat aurkeztu beharko dio irakasgaiaren ardura duen irakasleari eta horretarako, bederatzi asteko epea izango du lauhilekoa hasita, hau da, azaroaren 9a baino lehenago (bigarren lauhilekoan martxoaren 22a baino lehenago).



Ebaluazio Jarraitua:

Praktika lauhilekoan zehar: %50tako balioa izango du. Aurkezpenak %20tako balioa.

Azterketa: %30 balioa izango du.



Ikasturtean zehar egindako praktikak, ebaluazio jarraitua izango da, eta Maiatzaren deialdian lortutako emaitza ohi ez bezalako deialdirako mantenduko da.



Azkeneko Ebaluazioa:

Probarako seinalatutako egunean ezarritako praktika emango da eta ebaluazio jarraitukoaren antzeko azterketa egingo da.



Ikasleen Ebaluaziorako Arautegiaren 12.2 artikuluari jarraiki deialdiari uko egin nahi dioten ikasleek irakaskuntza aldia bukatu baino hilabete lehenago egin beharko dute eskaria, hau da, azaroaren 9a baino lehenago (martxoaren 22a baino lehenago bigarren lauhileko irakasgaietan). Eskari hori idatziz aurkeztu beharko zaio irakasgaiaren ardura duen irakasleari.

Azken ebaluazioaren kasuan, ebaluaketa egun ofizialean egin beharreko probara ez aurkezte hutsak ekarriko du automatikoki deialdiari uko egitea.



Ebaluazio-sistema hau modu presentzialean nahiz ez-presentzialean aplikatuko da, egoerak hala eskatzen badu.

Compulsory materialsToggle Navigation

Ordenagailua, Excel tipoko eta power point-a aurkezpeneko programekin.

BibliographyToggle Navigation

Basic bibliography

GONZALEZ LOBO, M.A. y Carrero LOPEZ, E. (1997), Manual de planificación de medios, Madrid, ESIC.

In-depth bibliography

GONZALEZ LOBO, M.A (1994) Curso de Publicidad, Madrid, Eresma & Celeste.
PERLADO LAMO de ESPINOSA, Marta (2006), Planificación de medios de comunicación de masas, Madrid, McGraw-Hill.
SÁNCHEZ FRANCO, M.J (1999), Eficacia publicitaria. Teoría y práctica, Madrid, McGraw-Hill.
TORZÓN, Esther, y MOORE, Jeri (edits) (1996) Integrated Communication: Synergy of Persuasive Voices, New Yersey,
Lawrence Erlbaum.
GONZALEZ LOBO, M.A (1994) Curso de Publicidad, Madrid, Eresma & Celeste.
PERLADO LAMO de ESPINOSA, Marta (2006), Planificación de medios de comunicación de masas, Madrid, McGraw-Hill.
SÁNCHEZ FRANCO, M.J (1999), Eficacia publicitaria. Teoría y práctica, Madrid, McGraw-Hill.
TORZÓN, Esther, y MOORE, Jeri (edits) (1996) Integrated Communication: Synergy of Persuasive Voices, New Yersey,
Lawrence Erlbaum.

Examining board of the 5th, 6th and exceptional callToggle Navigation

  • JIMENEZ IGLESIAS, ESTEFANIA
  • MARTINEZ MARTINEZ, JOSU
  • NERECAN UMARAN, AMAIA

GroupsToggle Navigation

01 Teórico (Spanish - Mañana)Show/hide subpages

Calendar
WeeksMondayTuesdayWednesdayThursdayFriday
16-16

13:00-15:00

11:00-13:00

17-30

13:30-15:00

10:30-12:00

Teaching staff

01 Applied computer-based groups-1 (Spanish - Mañana)Show/hide subpages

Calendar
WeeksMondayTuesdayWednesdayThursdayFriday
17-30

13:00-15:00

Teaching staff

01 Applied computer-based groups-2 (Spanish - Mañana)Show/hide subpages

Calendar
WeeksMondayTuesdayWednesdayThursdayFriday
17-30

13:00-15:00

Teaching staff

01 Applied computer-based groups-3 (Spanish - Mañana)Show/hide subpages

Calendar
WeeksMondayTuesdayWednesdayThursdayFriday
17-30

13:00-15:00

Teaching staff

01 Applied computer-based groups-4 (Spanish - Mañana)Show/hide subpages

Calendar
WeeksMondayTuesdayWednesdayThursdayFriday
17-30

13:00-15:00

Teaching staff

31 Teórico (Basque - Mañana)Show/hide subpages

Calendar
WeeksMondayTuesdayWednesdayThursdayFriday
16-16

11:00-13:00

13:00-15:00

17-30

11:00-12:00

13:00-15:00

Teaching staff

31 Applied computer-based groups-1 (Basque - Mañana)Show/hide subpages

Calendar
WeeksMondayTuesdayWednesdayThursdayFriday
17-30

12:00-14:00

Teaching staff

31 Applied computer-based groups-2 (Basque - Mañana)Show/hide subpages

Calendar
WeeksMondayTuesdayWednesdayThursdayFriday
17-30

12:00-14:00

Teaching staff

32 Teórico (Basque - Mañana)Show/hide subpages

Calendar
WeeksMondayTuesdayWednesdayThursdayFriday
16-16

11:00-13:00

13:00-15:00

17-30

11:00-12:00

13:00-15:00

Teaching staff

32 Applied computer-based groups-1 (Basque - Mañana)Show/hide subpages

Calendar
WeeksMondayTuesdayWednesdayThursdayFriday
17-30

12:00-14:00

Teaching staff

32 Applied computer-based groups-2 (Basque - Mañana)Show/hide subpages

Calendar
WeeksMondayTuesdayWednesdayThursdayFriday
17-30

12:00-14:00

Teaching staff