XSL Content

Areas of Sports Promotion and Welfare Management 25778

Centre
Faculty of Education and Sport. Physical Activity and Sport Sciences Department
Degree
Bachelor's Degree In Sports Science
Academic course
2022/23
Academic year
4
No. of credits
6
Languages
Spanish
Code
25778

TeachingToggle Navigation

Distribution of hours by type of teaching
Study typeHours of face-to-face teachingHours of non classroom-based work by the student
Lecture-based4567.5
Applied classroom-based groups1522.5

Teaching guideToggle Navigation

Description and Contextualization of the SubjectToggle Navigation

Irakasgai honetan, udalerriek, ikastetxeek, elkartze-ehunak, kirol-ekitaldiek eta gimnasio komertzialek duten barne egitura, funtzioak eta eskumenak ezagutzea eta aztertzea bilatzen da.

Skills/Learning outcomes of the subjectToggle Navigation

• Jarduera fisikoan eta kirolean, eta horien praktikan, eragina duten gizarte eta kultura faktoreak ezagutzea eta ulertzea.

• Jolasen eta lehiaketen arloko jarduera fisikoko eta kiroleko programak planifikatzea, antolatzea, zuzentzea eta kontrolatzea, entitate publiko eta pribatuetan.

• Kirol-kudeatzailearen funtzioak eta tresnak ezagutuz eta hauetaz baliatuz, herritaren jarduera fisikoa eta kirol jarduera sustatzeko asmoa duten erakundeen kirol-proiektu ezberdinak aztertzea: udal-kirola, elkartze-ehuna, ikastetxea, gimnasio komertzialak, turismo naturaleko zerbitzuak eta kirol-ekitaldiak.

• Udalerriek, ikastetxeek, elkartze-ehunak eta gimnasio komertzialek kirol-alorrean duten barne egitura, funtzioak eta eskumenak ezagutzea.

• Izendatutako kirol-erakunde hauen funtzionamendu-organo ezberdinak bereiztea.

• Izendatutako kirol-erakunde hauek beraien artean eta besteekiko duten erlazio-mota ezagutzea.

• Beste kirol-esparru batzuetan plangintza eta kudeaketa teknikak aurrera eramatea.

Theoretical and practical contentToggle Navigation

I. GAI-MULTZOA: UDALERRIA

1. GAIA. Udala kirola antolatzen duen egitura denaren justifikazioa.

2. GAIA. Kirol-kudeaketaren udal-egitura motak.

3. GAIA. Kudeaketa motak.

4. GAIA. Kirol arloko udal-kudeaketaren eboluzioa.

5. GAIA. Kudeaketa-organoen egitura eta funtzioak.

6. GAIA. Instalakuntzetara sarrera-politika.

7. GAIA. Dirulaguntzen politika.

8. GAIA. Prezioen politika.

9. GAIA. Udal kirol zerbitzuaren etekinak.

10. GAIA. Udal-kiroldegi baten eskaera-sektoreak.

11. GAIA. Udal-aurrekontuak.

II. GAI-MULTZOA: IKASTETXEA

1. GAIA. Ikastetxearen rola jarduera fisikoaren eta kirolaren sustapenean.

2. GAIA. Eskola Kirolaren antolakuntza.

3. GAIA. Jarduera fisikoaren eta kirolaren eskaintza ikastetxeetan.

4. GAIA. Eskola Kirolaren finantziazioa.

III. GAI-MULTZOA: KIROL-EKITALDIAK

1. GAIA. Kirol-ekitaldien antolakuntza jarduera fisikoaren eta kirolaren sustapen bezala.

2. GAIA. Kirol-ekitaldi motak.

3. GAIA. Kudeaketa eta antolaketa sistemak.

IV. GAI-MULTZOA: ELKARTZE-EHUNA

1. GAIA. Jarduera fisikoaren eta kirolaren sustapena elkartze-ehunaren bitartez.

2. GAIA. Elkartze-ehunaren kudeaketa eta antolaketa.

3. GAIA. Elkartze-ehunaren finantziazio-sistema.

V. GAI-MULTZOA: GIMNASIO KOMERTZIALAK

1. GAIA. Gimnasio komertzialak jarduera fisikoaren eta kirolaren sustapen-esparru bezala.

2. GAIA. Gimnasioen kudeaketa eta antolaketa sistemak.

3. GAIA. Gimnasio komertzialen eskaintza-eskaria.

MethodologyToggle Navigation

Eskola magistralen bitartez, eduki teorikoen azalpena burutuko da. Ikuspuntu ezberdinak aztertuz eta ezagutuz, hausnarketa bultzatuko da; eta hauek oinarri izanez, aplikazio praktikoa erraztuko duten kasuen azterketa edota irakurketak burutuko dira, eta baita hauekin lotutako aurkezpenak ere.

Eskola magistralei lotutako zereginak ondorengoak dira: ahozko informazioaren jarraipena, irakaslearekiko edota ikaskideekiko elkarrekintza, ahozko informazioaren ulermena eta egituraketa, edukien ikasketa.

Ikasgelako praktiketan, eduki teorikoen ezarpena burutuko da. Elkarrekintzaren bitartez praktiken, lanen edota proiektuen diseinua eta garapena burutuko da.

Ikasgelako praktikei lotutako zereginak ondorengoak dira: ahozko informazioaren jarraipena, irakaslearekiko edota ikaskideekiko elkarrekintza, ahozko informazioaren ulermena eta egituraketa, lan-praktikoaren txostenaren garapena.

Assessment systemsToggle Navigation

  • Continuous Assessment System
  • Final Assessment System
  • Tools and qualification percentages:
    • Written test to be taken (%): 20
    • Realization of Practical Work (exercises, cases or problems) (%): 80

Ordinary Call: Orientations and DisclaimerToggle Navigation

Ebaluazio jarraia: bertaratzea gutxienez %85ekoa izan beharko da eta irakasgaiaren eduki guztiak jasotzen dituen banakako lana burutu beharko da.



Ebaluazio ez jarraia: idatzizko azterketaren emaitza notaren %100 izango da.

Extraordinary Call: Orientations and DisclaimerToggle Navigation

La evaluación extraordinaria consistirá

Compulsory materialsToggle Navigation

E-gelaren bitartez errazten den materiala ezinbestekoa izango da klaseen jarraipena burutzeko.

BibliographyToggle Navigation

Basic bibliography

AAAAAAA

In-depth bibliography

Baratti, A. (2011). Organización y gestión de la planificación deportiva municipal. Un plan activo, para una sociedad activa. Colombia Kinessis.
Martínez-Aldama Ortúzar, I. y Ortúzar Oyanguren, I (2007). Marco Jurídico del deporte y la administración local. Especial referencia a los municipios, en Deporte, gestión y municipio. Aspectos clave. Ed Grada. 2 ªEd
Mestre, J.A, García Sánchez, E (2003). Manual de legislación y reglamentación del deporte local. 2ª edición. FEMP, CSD, Madrid.
Olias De Lima, B. (coordinadora) (2001). La nueva gestión pública. Pearson Educación, S.A, Madrid.
Pérez Serrano, G. (1994). Elaboración de proyectos sociales. Madrid. Narcea.

Journals

- Apunts
- Revista de Educación Física
- Lecturas de Educación Física y deportes. Revista digital. www.efdeportes.com
- Revista Corps et Culture http://corpsetculture.revue.org
- Perpectivas de la educación física.

Web addresses

http://www.sportsci.org/
http://www.sportsci.org/resource/stats/index.html
http://www.efdeportes.com/

Examining board of the 5th, 6th and exceptional callToggle Navigation

  • BADIOLA LEKUE, ADUNA
  • MARTINEZ DE ALDAMA ORTUZAR, MARIA INMACULADA
  • SOLAR CUBILLAS, LUIS VICENTE
  • BADIOLA LEKUE, ADUNA
  • ROMARATEZABALA ALDASORO, ESTIBALIZ
  • YANCI IRIGOYEN, JAVIER

GroupsToggle Navigation

01 Teórico (Spanish - Mañana)Show/hide subpages

Calendar
WeeksMondayTuesdayWednesdayThursdayFriday
16-25

09:00-10:30 (1)

13:30-15:00 (2)

10:30-12:00 (3)

Teaching staff

01 Applied classroom-based groups-1 (Spanish - Mañana)Show/hide subpages

Calendar
WeeksMondayTuesdayWednesdayThursdayFriday
26-30

09:00-10:30 (1)

09:00-10:30 (2)

Teaching staff