Imagen del día

• Crónica

Fecha de primera publicación: 27/05/2024

Imagen
El evento se celebró en el Teatro Principal, en la Parte Vieja de la ciudad | Foto: UPV/EHU

Donostiako Antzoki Zaharrean, Donostian, Euskal Herriko Unibertsitateko Medikuntza eta Erizaintza Fakultateko (Gipuzkoa) 123 tituludun berrien graduazio ekitaldia izan zen. Euskal Herriko Unibertsitateko Graduaren eta Hezkuntza Berrikuntzaren arloko errektoreorde Laura Vozmediano, Medikuntza eta Erizaintza Fakultateko dekano Joseba Pineda eta Donostiako Erizaintza ataleko koordinatzaile-dekanorde Jesus Rubio ekitaldiaren buru izan ziren. Bertan izan zen ere Karol Machiñena Matia Fundazioko Erizaintzako zuzendaria. Honek irakaspen hitzaldia eskaini zuen. Izenburua: ‘Ezezagun handi bat: erizaintza geriatrikoa’.