Imagen del día

• Crónica

Fecha de primera publicación: 23/07/2021

Acto de clausura del programa EHU INprende. Foto: Nagore Iraola. UPV/EHU

EHU INprende programari amaiera emateko ekitaldia egin da Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatearen Carlos Santamaria zentroan, Donostian. Ekitaldia Agustin Erkizia campuseko errektoreordea izan da ekitaldiaren buru. EHU INprende programa esperientzia pilotu bat da, UPV/EHUk Gipuzkoako Foru Aldundiarekin duen lankidetza hitzarmenetik eratorria, eta Aldundiaren Etorkizuna Eraikiz ekimenak jasotzen dituen zazpi ildo estrategikori lotutako proiektuak garatzera bideratuta dago.

Parte hartzen duten ikasleen artean barne ekintzailetzarako eta iraunkortasunerako gaitasunak garatzea da EHU INprenderen helburu nagusia. Horretarako, hiru erakunde identifikatu ziren, hiru erronka erreal eta konplexu eskaini zituztenak, aipatutako eskumenen garatzeko tresna gisa. Diziplina desberdinetako hiru ikaslek osatutako taldeek artatu zituzten erakundeok, aholkulari batekin batera.

Ekitaldian zehar, programaren bidez sortutako hiru esperientzien berri eman zen. Alde batetik, MITO izeneko lab-a, enpresa honetan oinarritutakoa, ekonomia zirkularrean eta testuinguru digitalean oinarritutako DOI altzari bilduma proiektatzen duena. Aurkeztutako bigarren proposamenak, ALZOLA Lab izenekoak, uraren kultura nabarmentzeko asmoa du abiapuntu, eta kultura hori gure gizartean eraldatzeko estrategiak eta ekintzak proposatzen ditu. Azkenik, aurkeztutako hirugarren ekimenak, ARANZADI LABak, 'Oihan eskola' bat diseinatu du, Ordiziako Oiangu inguruan dagoen naturan kokatutako eskola bat.

"EHU INprende programak -adierazi du Alberto Díaz de Junguituk, Maider Aldaz, Ainhoa Garayar eta Irati Labaienekin batera, programaren sustatzaileetako batek, guztiak UPV/EHUko (Gipuzkoa) Ekonomia eta Enpresa Fakultateko irakasle- esperimentatzeko aukera eman digu, irakaskuntza berrikuntzaren, ekintzailetzaren eta jasangarritasunaren arteko bidegurutze batetik sortzen diren irakaskuntzen diseinuaren eta hedapenaren inguruan. Gure ustez, jasotako ikaskuntzak garrantzitsuak izan dira parte hartzaile guztientzat: ikasleentzat, prestatzaileentzat, aholkularientzat, enpresa laguntzaileentzat eta, oro har, gure gizartearentzat. Ziur gaude amaiera ekitaldi hau abiapuntu bat besterik ez dela hartu berri dugun norabidean".