euskaraespañol

17th International LASLAB Seminar

  • Kronika

Lehenengo argitaratze data: 2021/05/28

Irudia
LASLAB ikerketa-taldeko kideak. Argazkia: UPV/EHU.

Euskal Herriko Unibertsitateko LASLAB ikertaldeak online mintegi bat antolatu du (ingelesez), nazioarteko hizlari nabarmenekin.  Mintegiaren 17. edizio honen izenburua da 'Children learning grammar in a foreign language context: Interactive tasks and attention to form'.

Mintegiak atzerriko hizkuntzen ikaskuntzaren arloko adituak izan ditu hainbat testuingurutan, eta horiek aurkikuntzak aurkeztu dituzte hainbat ikerketa esperimentalen eta inplikazio eta aplikazio pedagogikoak aterako dituzte lehenengo hezkuntzako ikasgelarako.

Edizio honetan parte hartu dute Rowena Kasprowicz (University of Reading, UK), Natsuko Shintani (Kansai University, Japan), Laura Gurzynski-Weiss (Indiana University, USA), Masatoshi Sato (Andrés Bello Unibertsitatea, Txile) eta Yuko Butler (University of Pennsylvania, USA).

UPV/EHUko Language and Speech ikertaldea (www.laslab.org/) ingelesa atzerriko hizkuntza gisa ikaste testuinguru formaletan eskuratzeari buruzko gaiak ikertzen ari da, hau da, hizkuntza hori ikasgelan eskuratzen denean.