Eguberriko ekitaldia Zientzia eta Teknologia Fakultatean

Leioa-Erandio (Bizkaia)

Irudia

Deskribapena

Ostirala,abenduaren 23an, 12:00etan, UPV/EHUko Zientzia eta Teknologia Fakultateko areto nagusian, ohiko Eguberriko Ekitaldia egingo da.

• Ekitaldia XXVIII. Alberto Magno Zientzia Fikziozko literatura-lehiaketako sariak emanez hasiko da.
  • Gero, Fakultateak honako kideek egindako lana eskertuko du:
  • Idazkaritza gure fakultatean laster ezarriko den Zerbitzu-Gutuna lantzen egin duten lanagatik.
  • PATi programan ikasle-mentoreak izan diren ikasleak.
  • BIODONOSTIA erakundea 2016an irakasle gehien praktiketan gidatu dituelako.
  • 2015/2016 DOCENTIAZ programan Bikain kalifikazioa lortu duten irakasleak: Aguirre, Ana Isabel; Anakabe, Aitziber; Aranzabal, Asier; Arostegui, Inmaculada; Asua, Estibaliz; Ayastuy, José Luis; Bañuelos, Jorge; Basaguren, Ana; Beobide, Garikoitz; Carrillo, María Luisa; Castillo, Oscar; Del Campo, Inés; Etxebarria, Nestor; García De Gurtubay, Idoia; García, María Asunción; Iglesias, Ainhoa; Jugo, Josu; López Fonseca, Rubén; Martínez Arkarazo, Irantzu; Olivares, Maitane; Ramírez, Andoni; Rementeria, Aitor; Reyes, Efraim; Urkaregi, Arantza; Urtiaga, Karmele; Usobiaga, Aresatz; Zuloaga, Olatz.

Ondoren Marta Macho irakaslearen "¿Conoces a estas científicas?" hitzaldia izango da. Azkenik, 13:00 inguruan, Grande Sallen ohiko Eguberriko luncharekin bukatuko da ekitaldia.