Bilboko Ingeniaritza Eskolako UPV/EHU-Tecnalia Gela Teknologikoaren 20. urteurrena ospatzeko ekitaldia

• Ekitaldia

Noiz eta non

2021/10/08, 12:00

Kokapena

Areto Nagusia M - Bilboko Ingeniaritza Eskola II - M
Rafael Moreno Pitxitxi 2. -48013- Bilbao (Bizkaia)

Deskribapena

Ostiralean, urriak 8, 12:00etan, Bilboko Ingeniaritza Eskolako Areto Nagusian, TECNALIA ikerketa eta Garapen Teknologikorako Zentroarekin elkarlanean sortutako Gela Teknologikoaren 20. urteurrena ospatzeko ekitaldia egingo da.

Ekitaldi berean, diplomak banatuko zaizkie 2020-2021 promozioko 14 ikasleri eta omenaldia egingo zaie bi hamarkada hauetan proiektua garatzen lagundu duten pertsonei.

Egitaraua

- Ongi etorria Charles Pinto, Bilboko Ingeniaritza Eskolako zuzendari jaunaren eskutik

- 20 urteko ibilbidearen hausnarketa, José Luis Martín jauna, UPV/EHUren izenean eta Jesús Sanz jauna, Tecnaliaren izenean.

- Hitzaldia Mikel Sánchez ,“Smart Systems” arloko zuzendari eta Gelako ikasle ohi jaunak eskainia: “5.0 industria, erronka berriak gizakien eta makinen arteko lankidetzan”.

- Proeiktua garatzen lagundu duten pertsonei aintzatespena.

- Diploma banaketa.

- Ekitaldiaren itxiera:

- Jesús Valero, Tecnaliako zuzendari nagusi jauna

- Eva Ferreira, Euskal Herriko Unibertsitateko errektore andrea (UPV/EHU).