Arabako Campusean 'Erakusteko Kamisetak’ erakusketa izango da ikusgai

Noiztik: 2023/03/20 Noiz arte: 2023/04/03

Kokapena

Erakusketa gela - Unibertsitate Pabilioia
Los Apraiz 1. -01006- Vitoria-Gasteiz (Araba)

Irudia

Deskribapena

Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitateare Arabako Campusak Erakusteko kamisetak. Garapen Iraunkorreko Helburuen inguruan kontzientziatzeko irudiak izeneko erakusketa dauka ikusgai. Erakusketa EHUkultura Araba programaren barruan antolatu da eta apirilaren 3ra arte egongo da zabalik Unibertsitate Pabiloiko erakusketa aretoan. Sarrera doan da.

Antolatzaileen hitzetan: “Erakusketa honetan, Euskal Herriko Unibertsitateko Arte Ederren Fakultatean Diseinu Grafikoaren diziplinan garatutako irakaskuntza-berrikuntzako proiektu baten bidez lortutako emaitzen zati bat aurkezten da. Hezkuntza-esperientzia hori gure unibertsitate publikoak hartutako konpromisoaren parte da, NBEren Batzar Nagusiak Garapen Jasangarrirako Helburu batzuen bidez (GJH) proposatutako ekintzarako deiari dagokionez. Erakusketa honek kamisetetan inprimatutako 108 irudi ditu, batez ere GJHetan ezarritako egoera konplexuen aurrean jarrera aktibistarekin eginak eta pertsonen, oparotasunaren, planetaren, bakearen edo aliantzen beharraren aldeko ekintza-planekin konpon daitezkeenak. Irudi horien bidez detonatzaileak sortu nahi dira, gatazka- eta bidegabekeria-egoerak gizartean eraldatzeko herritarrek kontzientzia har dezaten, modu sentikorrean. Eta horrekin, diseinu grafikotik, mundu iraunkorra posible izan daitekeela erakustea.”

Aretoa 09:00etan ireki eta 20:00etan itxiko da.