Arte Ederren Fakultateko ikasleen talde-erakusketa Zarautzen

Deskribapena

Sanz Enea Kultur Etxea

Nafarroa kalea, 22. Zarautz

Ekainean, Sanz Enea kultur etxean, Arte Ederren Fakultateko ikasleen talde-erakusketa izango da. Esposizio honek Arte Ederren Fakultatean ikasten ari diren ikasleen (Andrea Angulo, Naia Aristondo, Pep Boadas, Maider Esparza, Samuel Ramiro González, Pablo Gubbins, Laura Cecilia Hernández, Hodei Herreros, Mariem Iman, Ane Laskurain, Hector Mar, Víctor Orruño, Aitana Rodríguez, José Manuel Rodríguez, Urkia Sánchez eta Viviane Straub) margolanak, eskulturak, zeramikak, argazkiak eta ikus-entzunezko lanak biltzen ditu. Ismael Manterola Arte Ederren Fakultateko dekanoak egin du erakusketa honetarako hautaketa.

Taldeko erakusketa egunero egongo da ikusgai Sanz Enea kultur etxean, 18: 00etatik 20: 00etara, datorren uztailaren 2ra arte, ekainaren 26an izan ezik, egun horretan (San Pelaio eguna) Sanz Enea itxita egongo baita.