Berdintasunerako V. Jardunaldia: Arreta klinikoa ospitaletan

Kokapena

Bizkaia

Deskribapena

Gurutzetako Unibertsitate Ospitalea (Aretoa Nagusia)

Gurutzetako plaza, 12. Barakaldo

UPV/EHUk eta Osakidetzako OSI Ezkerraldea Enkarterri Cruces ESIk antolatu dute Berdintasunerako V. Jardunaldia: Arreta Klinikoa Genero-ikuspegiarekin Ospitale Orokor Batean. Hain zuen ere, Marga Saénz, UPV/EHUko irakasle eta Gurutzetako Unibertsitateko Ospitaleko psikiatra; eta Ana González-Pinto, UPV/EHUko katedradun eta Arabako Unibertsitate Ospitaleko Ikerkuntzako zerbitzuburua izan dira antolatzaileak.

Ekitaldiaren helburuak hauek dira:

• gaixotze-tasa diferentziala eta arreta klinikoa genero-ikuspegiarekin ikusgarri egitea;
  • jaiotza inguruko psikiatria-kontsulta bat ezartzearen premia ezagutaraztea;
  • ama eta seme-alabei arreta emateko. Lupusak -emakumeen gaixotasuna den heinean- haien osasun mentalean duen eragina ezagutzea.

Egitaraua

8.45 - 9.00. Jardunaldiaren aurkezpena:

Edurne Ormaetxebarria Legarra. Gurutzetako Unibertsitate Ospitaleko zuzendari medikoa

Iñaki Eguiluz. Gurutzetako Unibertsitate Ospitaleko Psikiatriako zerbitzuburua

Lehenengo Zatia: Arreta Klinikoa Genero-Ikuspegiarekin: Jaiotza Inguruko Psikiatria

9.00 - 9.30. Zer Da Jaiotza Inguruko Psikiatria Genero-Ikuspegiarekin? Ebazpen Azkarreko Kontsulta Bartzelonako Clinic Ospitalean (Eak – Jaiotza Inguruko Psikiatria)  Hizlaria: Lluisa Esteve- Clinic Ospitalea. Bartzelona

9.30 - 9.45. Eztabaida Oiane Mentxaka eta Marga Sáenz

9.45 - 10.15. Jaiotza Inguruko Psikiatria. Haur Eta Gazteen Arreta Psikiatriko Goiztiarraren Garrantzia. Bea Payá González Haur Eta Gazteen Psikiatriako koordinatzailea. Hospital Universitario De Valdecilla. Santander.

10.15 - 10.30. Eztabaida Betancourt eta Isidro Pérez

Bigarren Zatia: Sexu-Erasoen Arreta Bartzelonako Erreferenziako Balorazio-Zentroan: Clínicen Esperientzia

10.30 - 11.00. Sexu-Erasoa Jasan Duten Emakumeen Arreta. Emakumeentzako Autolaguntzako Gida. Lluisa Esteve, Clinic Ospitalea. Bartzelona.

11.00 - 11.15. Eztabaida: Susana Ponce De León eta Olatz Napal

Hirugarren Zatia: Gurutzetako Unibertsitateko Ospitalearen Esperientzia. Lupusa, Emakumeen Gaixotasuna.

11.45 - 12.15. Lupusa, Emakumeen Gaixotasuna? Guillermo Ruiz Irastorza. Gaixotasun Autoinmuneetako Unitateko Atal burua.

12.15 - 12.30. Eztabaida: Rafa Segarra

12.30 - 13.30. Kasu Klinikoak Genero-Ikuspegiarekin. Bame, Bape, Baee. Ana González-Pinto, UPV/EHUko katedradun eta Arabako Unibertsitate Ospitaleko Ikerkuntzako zerbitzuburua

13.30. Jardunaldiaren Amaiera.

Marga Sáenz. Gurutzetako Unibertsitate Ospitaleko psikiatra eta UPV/EHUko irakasle.

Iñaki Eguiluz. Gurutzetako Unibertsitate Ospitaleko Psikiatriako zerbitzuburua eta UPV/EHUko Psikiatriako irakaslea