Hitzaldia: Kredituak salerosteko negozioa erromatarren garaitik

Noiz eta non

2019/11/12, 19:15 - 00:00

Kokapena

Areto nagusia - Letren Fakultatea
Paseo de la Universidad 5. -01006- Vitoria-Gasteiz (Araba)

Deskribapena

Asteartez, azaroak 12, 19:15etan hasita, Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatearen Letren fakultateko areto nagusian, Pablo Fernández Belzunegui abokatuak ‘El negocio de la compraventa de créditos desde la época romana’ [Kredituak salerosteko negozioa erromatarren garaitik] izenburuko hitzaldia emango du.

Saldu ahal da mailegu hipotekario bat? Hau berria al da edo erromatarrek ere jada egiten zuen? Konponbiderik eman al zitzaion kredituen lagatzeari? Hitzaldian, historia (Lex Anastasiana) aztertuko da hizlariak eta egungo legeriarekin erkatuko. Sarreran, informazio liburuxka bat banatuko da.

Hitzaldi hau UPV/EHUren Arabako campuseko Esperientzia Gelek eta ACAEXA-AEIKE Arabako Esperientzia Geletako ikasle eta ikasle ohien elkarteak antolatu dute.