Erdi Aroko arkeologiari buruzko nazioarteko hitzaldia

Noiz eta non

Noiztik: 2018/10/25 Noiz arte: 2018/10/26, 09:00 - 14:00

Kokapena

Gradu-aretoa - Letren Fakultatea
Paseo de la Universidad 5. -01006- Vitoria-Gasteiz (Araba)

Deskribapena

Urriaren 25 eta 26an, Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatearen Letren Fakultateko gradu aretoan, Medieval Archaeology in Northen Iberia izeneko XI. Konferentzia egingo da. Honako edizio honek ‘Archaeology of Peasantry. From the Late Prehistory to the European Common Agriculture policy’ [Laborantzaren Arkeologia. Goi historiaurretik europar batasunaren nekazaritza politikara].

Elkarretaratzearen bidez bereziki lortu nahi da laborarien kidegoa subjektu historiko gisa aztertzea, gai, diziplina eta kronologiaren ikuspegi oso anitzetatik eta dimentsio sozial, ekonomiko eta politikoetan begiratuta ere.

Iberiako iparraldeko Erdi Aroko Arkeologiari buruzko XI. konferentzia UPV/EHUren Paisaia Kulturalen eta Ondarearen ikertaldeak antolatzen du.

Informazio gehiago:  https://archaeologyofpeasantry.wordpress.com/