UPV/EHUk eta Hezkuntza Sailak Antonio Beristain Sariaren XI. deialdia egin dute

Biktimologiaren arloko ikerkuntza sustatzeko eta bultzatzeko xedea du sariak

• Albisteak

Lehenengo argitaratze data: 2021/03/18

Irudia

Euskal Herriko Unibertsitatearen Kriminologiaren Euskal Institutuaren “Antonio Beristain" Katedrak eta Eusko Jaurlaritzako Hezkuntza Sailak biktimologiako ikerketen Antonio Beristain Sariaren XI. deialdia egin dute. Diziplina horri lotutako ezagutzak ulertzen eta hobetzen lagunduko duen lan zientifiko onena sarituko dute, biktimologiari buruzko ikerketak sustatzeari eta bultzatzeari begira.

Saria 2.400 eurokoa da. Ikerketa-jarduera biktimologikoaren arloan egin nahi duten 35 urtetik beherako ikertzaileentzat da saria, eta arreta berezia jarriko zaio terrorismoaren biktimen gaiari. Halaber, sari honetara aurkeztu daitezke ere zientzia biktimologikoaren arloan (bereziki, terrorismoaren biktimen arloan) egin diren eta, gutxienez bikain lortu duten, Master, Gradu, Graduondo edo Berezko Titulu amaierako lanek (adin mugarik gabe). Saria Kriminologiaren Euskal Institutuaren ikasturte hasierako ekitaldian emango da.

Deialdi honetan 2021ko urriaren 15a baino lehen jasotzen diren lanek bakarrik parte hartu ahal izango dute.

Oinarriak eta argibideak: 943 017 484 / ivac-krei@ehu.eus