Kongresua Nazioartekoa

Desberdintasun sozialak eta ekonomikoak bestetasunaren ikuspegitik aztertuko dira Semiotikako XVIII. Nazioarteko kongresuan

• Ekitaldia

Noiz eta non

2019/11/13, 09:00 - 00:00

Kokapena

Baroja entzunaretoa - Bizkaia Aretoa
Avenida Abandoibarra 3. -48009- Bilbao (Bizkaia)

Arriaga entzunaretoa - Bizkaia Aretoa
Avenida Abandoibarra 3. -48009- Bilbao (Bizkaia)

Deskribapena

Asociación Española de Semiotica elkartearen XVIII. Nazioarteko Kongresua, Asociación Ibérica de Semiótica elkartearen II. Nazioarteko Kongresua eta Euskal Herriko Unibertsitateko (UPV/EHU) Ikus-entzunezko Komunikazio eta Publizitate Sailaren IX. Nazioarteko Kongresua egingo dira Bizkaia Aretoan.

“El otro, el mismo. Figuras y discursos de la alteridad” izenburupean kongresuetan mendebaldeko gizarteetan dagoen desberdintasuna aztertuko da, semiotikatik eta bestetasunatik: globalki onuradunak diren gizarteak eta pobrezia gero eta hedatuago batean hondoratzen ari diren gizarteak zatitzen dituen barneko desberdintasuna. Arrakala ekonomikoaz, barnekoaz eta kanpokoaz, gaur egungo politikakoaz, gizartearen eta arrazaren arrakalaz hitz egingo da ere bai.

Informazio gehiago:
Para más información: https://www.ehu.eus/eu/web/congresoaes2019/home