Doktoregoaren balorea azpimarratuz

• Photocampus

Lehenengo argitaratze data: 2022/05/18

Irudia

NON: Bizkaia Aretoa. NOIZ: 2022ko maiatzaren 18a. NORK: Mitxi. UPV/EHU.

Gaur arratsaldean Gotzone Barandikak, UPV/EHUko Doktorego Eskolako zuzendariak, Zientzia eta Gizarte Garapenaren eta Transferentziaren arloko errektoreorde Guillermo Quindosek, eta Unibertsitateen G9 taldeko idazkari nagusi Jorge Martínek inauguratu dituzte G-9ren IX. Doktorego Jardunaldiak eta IV. Dibulgazio Jardunaldiak. Gaurtik ostiralera, bederatzi unibertsitateetako 65 doktoregaik aukera izango dute elkar ezagutzeko, beren ikerketa zabaltzeko, egon daitezkeen aukera profesionalen berri izateko, eta enpresekiko berrikuntza-eramaile gisa duten zeregina barneratzeko. Ostiralean tesiei buruzko poster onenen lehiaketako irabazleak ezagutuko ditugu.

Saileko argazki guztiak Photocampusen.

Zuk egindako irudi bat argitaratzea nahi duzu atal honetan? Bidal iezaguzu, mesedez, helbide honetara: campusa@ehu.eus