Gizarte eta Komunikazio Zientzien Fakultateko diplomen banaketan

Noiztik: 2016/06/15 Noiz arte: 2016/06/14, 18:00 - 10:33

Irudia

Deskribapena

Elena Ascarza, Fakultateko ikasle ohia eta kontu-zuzendariak parte hartuko du ekitaldian

Asteartean, ekainak 15, 18:00etan, UPV/EHUko Areto Nagusian (Sarriena Auzoa z/g, Leioa) Gizarte eta Komunikazio Zientzien Fakultatean 2014-2015 ikasturtean ikasketak bukatu zituzten ikasleei diplomak banatzeko ekitaldia egingo da. Guztira 186 ikaslek izan ziren. Aurten, Elena Ascarza, kontu-zuzendaria egongo da bere antzinako Fakultateko ikasturtearen amaierako ekitaldian.

Ekitaldian, UPV/EHUko errektore Iñaki Goirizelaiak, Eusko Jaurlaritzako  Hezkuntza sailburu Cristina Uriartek eta Gizarte eta Komunikazio Zientzien Fakultateko dekano Simón Peñak parte hartuko dute. Voccalisse koruak amaituko du ekitaldia.