Gaztenpatia kultur arteko I. elkarretaratzea

Noiztik: 2016/12/12 Noiz arte: 2016/12/09, 09:30 - 14:19

Irudia

Deskribapena

Abenduaren 12tik 14a Gaztenpatia kultur arteko I. elkarretaratzea garatuko da Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatean. Jardunaldi hauetan zehar, truke, prestakuntza eta eztabaidaren inguruko jarduerak egingo dira Gaztenpatia proiektuan parte hartzen duten Erdialdeko Amerikako erakunde eta entitateen eta UPV/EHUko unibertsitarioen artean. Jarduera hauek UPV/EHU Euskal Fondoak programatu dituzte, Arabako Foru Diputazioaren koordinazio eta finantzaketaz.

UPV/EHUko ikasleak praktikak edo GRALak egiteko hartu izan dituzten erdialdeko Amerikako erakunde eta elkarteetako lau ordezkarik hartuko dute parte elkarretaratzean Gaztenpatia proiektua bera zabaltzeko asmoz, bai eta bertan parte hartu duten ikasleen esperientziak ere. Honez gain, hausnarketa ere egin nahi da kultur aniztasunaren perspektibatik, genero eta gazteen inguruko gaien inguruan, gatazka osteko gizarteen kasuan.

Informazio gehiago Elkarretaratzearen webgunean.