Kimika Bizirik 2017

Noiztik: 2017/01/16 Noiz arte: 2017/01/27, 08:00 - 18:00

Kokapena

Zientzia eta Teknologia Fakultatea
Sarriena. -48940- Leioa-Erandio (Bizkaia)

Irudia

Deskribapena

Urtarrilaren 16tik 27ra Kimika Bizirik 2017 jardunaldiak egingo dira Zientzia eta Teknologia Fakultatean. Jardunaldi hauen helburua Batxilergoko ikasleek Zientzian oro har eta bereziki Kimikan daukaten interesa indartzea da. Alde batetik, laborategiko lanetan ikasleen prestakuntza hobetzea da helburua. Honetarako Zientzia eta Teknologia Fakultateak irakaskuntza laborategiak eskainiko dizkie ikasleei, Kimika hobeto ulertzeko nahian eta belaunaldi berriak zientzia honi buruzko eta gaur egungo bizimoduan daukan eragin handiari buruzko berri emateko nahian.

Bestetik, Kimika Bizirik saioak Unibertsitateko eta Batxilergoko irakasleen arteko komunikabide berria irekitzen digu. Horrela, elkarrizketaren eta ikuspuntu desberdinen elkartrukeaz  baliatuz, gure lanaren eta beharren ezagupen hobea lortuko da, eta honek, seguraski, gure ikasleen hezkuntzaren hobekuntza ekarriko du.

Ikasleek, hiru ordu t'erdiko saioetan, zenbait esperimentu burutuko dute, bere Batxilergoko irakasle eta Fakultateko beste irakasle baten ikuskapenean. Segurtasun-araudiari eta hondakinen tratamenduei buruzko informazioa jaso ondoren, ikasleek zenbait esperimentu burutuko dute. Azkenik, irakasleak egindako saiakuntzak ere behatuko dituzte. Saioaren erdian, 30 minutuko atsedenaldia egongo da Fakultateko instalazioak eta Kimikako Ikerkuntza Laborategiak ezagutzeko.