Gizarte Politikari buruzko XX. kongresua

Noiztik: 2017/04/06 Noiz arte: 2017/04/04, 10:00 - 15:13

Kokapena

Areto nagusia - Letren Fakultatea
Paseo de la Universidad 5. -01006- Vitoria-Gasteiz (Araba)

Irudia

Deskribapena

Apirilaren 6 eta 7an, Gizarte Politikari buruzko urteko kongresua egingo da Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatearen Letren Fakultateko areto nagusian, "Giza eskubideak edo kapitalismoa?" leloaz.

Kongresu honek, Lan Harreman eta Gizarte Langintza Fakultateak antolatuta,  prestakuntza espezializatua eskaini nahi du, bai profesionalek, ikasleek eta lizentziatuek zein erakundeek eta gizarte antolakundeek gizarte zientzien inguruko jakintza arloetan duten premiari erantzun nahian. Era honetan, Kongresuak, gaur egun luzapen zein intentsitatean areagotu diren bazterkeria prozesu eta ezberdintasunei aurre egiten dien erantzunen inguruan eztabaida zientifiko eta kritikoa bultzatu nahi du.

Informazio gehiago: www.ikusbide.org