Liburu aurkezpena: ‘100 comercios vascos con los que aprender'

Vitoria-Gasteiz (Araba)

Irudia

Deskribapena

Ostegunarekin, maiatzak 11, 18.30etan Elkar liburu-dendan (San Prudentzia K. 7. Vitoria/Gasteiz) ‘100 comercios vascos con los que aprender' [100 euskal saltoki ikasteko] liburua aurkeztuko da.

Orotara, 13 egilek osaturiko lana dugu, gehienak UPV/EHUko irakasleak dira, nahiz merkataritzan aditutako kontsultoreek ere parte hartu duten. Guztien artean eta merkatarien laguntzaz, Euskal Autonomia Erkidegoko 100 saltokiren kasuak jaso eta dokumentatu dituzte, hauetan guztietan nazioarteratze, salerosteko portaera berriak, krisiari aurre egiteko gaitasuna ikusi eta haiengatik ikasi ahal direlarik.

Aurkezpenean parte hartuko dute:

- Celestino Martínez, merkataritzan aditutako kontsultore eta liburuaren egile kide.
- Pilar Zorrilla, Ekonomia eta Enpresa Fakultateko irakasle Sarrikon eta liburuaren egile kide.
- Amaya Lafuente, Ekonomia eta Enpresa Fakultateko irakasle Vitoria/Gasteizen eta liburuaren egile kide.