Hitzaldia: ‘Estrategia e innovación como impulsores de la industria del deporte'

Noiz eta non

2017/06/15 2017/06/15, 16:00 - 18:00

Kokapena

Gradu-aretoa - Ekonomia eta Enpresa Fakultatea (Sarriko)
Lehendakari Agirre 83. -48015- Bilbao (Bizkaia)

Irudia

Deskribapena

Ostiralean, ekainaren 16an, 16:00etan, Ekonomia eta Enpresa Fakultateko Gradu Aretoan (Lehendakari Agirre etorbidea, 83. Bilbo) Aitor Jiménez Villarrek 'Estrategia e innovación como impulsores de la industria del deporte' hitzaldia eskainiko du. Enpresen Administrazio eta Zuzendaritza ikasi zuen UPV/EHUn Jiménezek, eta gaur egun FC Barcelona futbol klubean lan egiten du, Plangintza Estrategikoa eta Berrikuntza sailean.

Mintzaldia antolatu dute UPV/EHUko Enpresa Zuzendaritza Berrikuntzaren eta Internazionalizazioaren Ikuspegitik Unibertsitate Masterrak eta FESIDE elkarteak (Fundación Emilio Soldevilla para la Investigación y Desarrollo en Economía de la Empresa).

Sarrera doakoa da, baina joateko e-mail bat bidali behar da helbide honetara: ana.blancom@ehu.eus