Kongresua: Hiri-berroneratzea

Noiztik: 2017/07/11 Noiz arte: 2017/07/05, 09:15 - 13:34

Kokapena

Letren Fakultatea
Paseo de la Universidad 5. -01006- Vitoria-Gasteiz (Araba)

Irudia

Deskribapena

Uztailaren 11 eta 12an, Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitateko Letren Fakultatean ospatuko da "Hiri-berroneratzea: lurraldearen antolamendua eta eremu degradatuen zaharberritzea" kongresua. Berau Kultur Paisaia eta Ondarea UNESCO Katedrak eta Eusko Jaurlaritzaren Ingurumen, Lurralde Plangintza eta Etxebizitza Sailak antolatu dute.

UPV/EHUko Uda Ikastaroen baitako kongresuaren aurkezpenean parte hartuko dute Iván Igartua Ugarte UPV/EHUko Arabako Campuseko errektoreordeak eta Arantza Leturiondo Aranzamendi Eusko Jaurlaritzaren Lurralde Plangintzako sailburuordeak.

Kongresuan industria-, hiri- eta komunitate-birgaitzeko hainbat esperientzien berri emango da. Zaharkitze-arriskua duten eremuetan esku-hartzeak, "paisaia natural" versus "kultur paisaia" dikotomia tradizionalaren aurrean, bien sintesia defendatzeko. Paisaia osatzen duten elementuen osotasunaren aldibereko balorazioa.

Informazio gehiago: https://www.uik.eus/es/regeneracion-urbana-ordenacion-del-territorio-y-recuperacion-de-areas-degradadas