Jardunaldia: Hezkuntza aldatzea, mundu aldakor baterako

Noiz eta non

2017/11/29, 09:00 - 00:00

Kokapena

Bilbao (Bizkaia)

Deskribapena

Asteazkenean, azaroak 29, 09:00etan, UPV/EHUko Bilboko Ingeniaritza Eskolan (Eraikin II, Rafael Moreno Pitxitxi pasalekuan. Bilbo)  ‘Hezkuntza aldatzea, mundu aldakor baterako’ jardunaldia egingo da. UPV/EHUk eta Eusko Jaurlaritzako Hezkuntza Sailak antolatuta dute. Jardunaldiaren helburuak honako hauek dira: Hezkuntza aldatzeko esperientziak aurkeztea eta ikastetxeek sustatutako hezkuntza-berrikuntzaren arloko alderdirik adierazgarrienei buruzko gogoetarako eta eztabaidarako espazioa sortzea.

Egitaraua:

09:00-09:15 Irekiera:

Cristina Uriarte, Eusko Jaurlaritzako Hezkuntzako sailburua

Gurutze Ezkurdia, UPV/EHUko Bilboko Irakasleen Unibertsitate Eskolako zuzendaria

09:15-10:45 Hezkuntza aldatzeko Kataluniako mugimendua

Eduard Vallory, Escola Nova 21eko sortzailea eta zuzendaria

Rosa Artigal, Kataluniako Generalitateko Derrigorrezko Bigarren Hezkuntzako eta Batxilergoko zuzendari nagusia eta Consorci d’Educació de Barcelona partzuergoko zuzendaria.

11:15-12:00 Hezkuntza aldatzeko esperientziak

Begonya Folch, Consorci d’Educació de Barcelona partzuergoaren "Aldaketarako Sareak" programaren dinamizatzailea.

Sandra Gallardo, Escola Pepa Colomer eskolako zuzendaria.

12:00-12:30 Iraskasleen hasierako prestakuntza aldaketa prozesuaren eragile: metodologia aktiboak eta parte-hartzaileak.

Baikune de Alba eta Begoña Bilbao, UPV/EHUko Bilboko Irakasleen Unibertsitateko Eskolako irakasleak

12:30-14:15 Esperientzien mahaia. Berrikuntza, aldaketaren motorra: aurrerapenak eta gure lurraldeko erronkak.

Moderatzailea: Lucía Torrealday, Hezkuntza berriztatzeko zuzendaria.

Rosa Montes, FRAY A. URDANETA HLHI

Arantza Zugazaga, Maiztegi HLHI

Nieves Maya, Carmelitas Sagrado Corazón ikastetxea.

Iñaki Etxezarreta, Arizmendi Ikastola

Nekane Otxoa, Arrankudiaga LHI