Europako ararteko Emily O’Reillyren hitzaldia UPV/EHUn

2022/03/16, 12:00

Kokapena

Paraninfoa - Zientzia eta Teknologia Fakultatea
Sarriena. -48940- Leioa-Erandio (Bizkaia)

Deskribapena

Europako ararteko Emily O’Reillyk Kontuak ematea, gardentasuna eta herritarren parte-hartzea: etika publikoko Europako estandarren bila hitzaldia eskainiko du. O’Reillyrekin izango dira Manuel Lezertua arartekoa, eta Euskal Herriko Unibertsitateko errektore Eva Ferreira.

Emily O'Reilly  Europako arartekoa Europako arartekoa izendatu zuten 2013ko uztailean. 2014ko abenduan, Europako Parlamenturako hauteskundeen ondoren, lehen aldiz izan zen karguan berrautatua bosturteko baterako, eta berriro 2019ko abenduan. Lehenago, 2003an, Irlandako arartekoaren eta Informazio komisarioaren karguak bete zituen lehen emakumea izan zen, eta, gainera, 2007an Ingurumenari buruzko Informazio komisario izendatu zuten. Emily O`Reilly idazlea da, eta lehenagoko ibilbidea du kazetari gisa. Haren karrerak onarpen handia izan du Espainian eta nazioartean.