Graduazio ekitaldia Letren fakultatean

• Kronika

Lehenengo argitaratze data: 2022/07/04

Irudia
Ikasle egresatuak | Argazkia: Nuria González. UPV/EHU.

Joan den ikasturtean Letren Fakultateko titulazio desberdinetan egresatutako ikasleek bi ekitalditan ospatu zuten graduazioa, ikasleak senideekin batera bertaratuta. Goizean Filologia (70), Ingeles Ikasketak (93), Euskal Ikasketak (36) eta Masterrak (47) ikasi zituen, eta arratsaldean Historia (96), Artearen Historia (38), Geografia eta Lurralde Antolamendua (21) eta Itzulpengintza eta Interpretazioa (62).

Goizeko ekitaldian M. Juncal Gutierrez Mangado UPV/EHUko Euskara, Kultura eta Nazioartekotze errektoreordea eta Iñaki Bazán Letren Fakultateko dekanoa izan ziren buru. Carlos Mota izan zen aitabitxi, Filologia eta Historia Saileko irakasle erretiratua.

Arratsaldeko ekitaldian Manoli Igartua Arabako Campuseko errektoreordeak eta Iñaki Bazán Letren Fakultateko dekanoak hartuko dute parte. Ekitaldi honetako aitabitxia Joseba Zuazo izan zen, Filologia eta Historia Saileko irakasle erretiratua.