Graduazio ekitaldia Letren fakultatean

• Kronika

Lehenengo argitaratze data: 2018/11/29

Ikasle egresatuak. Argazkia: Nuria González. UPV/EHU.

Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatearen Letren Fakultateak ospatu zuen ikastegi horretako ikasle egresatuen graduazio ekitaldia. Goizean, Filologia, Ingeles Ikasketa, Euskal Ikasketa eta Itzulpengintza eta Interpretazioko titulazioei dagozkien ikasleen graduazio ekitaldia egin zen. Iván Igartua Arabako Campuseko errektoreordea buru zelarik, Ramiro González Arabako ahaldun nagusiak, Miren Artaraz Eusko Jaurlaritzaren Unibertsitate Politika eta Koordinazioko zuzendariak eta Iñaki Bazán Letren Fakultateko dekanoak hartu zuten parte. Diplomak banatu baino lehen, hitzaldia eman zuen Cirilo García Román Ikasketa Klasikoak saileko irakasleak.

Arratsaldean, Historia (81), Artearen Historia (31) eta Geografia eta Lurralde Antolakuntzaren (23) titulazioetako ikasle egresatuen txanda izan zen. Ekitaldi honetan parte hartu zuten parte Jon Zarate UPV/EHUko Euskararen eta Etengabeko Prestakuntzaren arloko Errektoreordeak, Gorka Urtaran Gasteizko alkateak eta Iñaki Bazán Letren Fakultateko dekanoak. Hitzaldia, Javier Fernández Eraso UPV/EHUko Geografia, Historiaurrea eta Arkeologia saileko katedradunak eman zuen.