Gure txokoak: Bistak dituen fakultatea

• Photocampus

Lehenengo argitaratze data: 2021/03/11

Irudia
Foto: Nuria González. UPV/EHU.

"Egunero jotzen dugu Hegoaldeko parkera, petankan jolasten duten erretiratuekin, gimnasia eskoletan jolasten duten institutuko ikasleekin, saskibaloian jolasten ari diren haurrekin edo gizarte etxeko bozgorailuetatik aire zabaleko gimnasiarako ateratzen den musikarekin. Azken finean, gizarteari zabalik dagoela frogatzen da: gazteek eta txakur paseatzaileek partekatutako bankuak, zuhaitzak eta motxilak, txoriak eta fotokopiak… gure unibertsitate-leihoetatik".

Hori da Arabako Campusean Ekonomia eta Enpresa Fakultateko Ohiana Garcia Alonso irakasleak Gure txokoak atalerako aukeratu duen ikuspegia eta lekua. Eraikinari ekarritako espazioa, eraikina birmoldatu zenean, arkitektoek ospitale militar zahar eta lehor hartan ikasleak harat-honat  ibili beharreko korridoreak nola integratu asmatu behar izan zutenean.  "Begiratoki honi esker, ikasleak Adurtza auzoko bizitzaren parte dira. Fakultatearen kokapena, nire ustez, pribilegiatua da ".

Nola iritsi: 42°50'14.7"N 2°40'06.9"W