Haur eta Lehen Hezkuntzako Gradu Amaierako Lanen posterren erakusketa

• Photocampus

Lehenengo argitaratze data: 2021/06/22

Irudia
Haur eta Lehen Hezkuntzako Gradu Amaierako Lanen posterren erakusketa. Argazkia: Onintza Odriozola

NON: Hezkuntza, Filosofía eta Antropología Fakultatea. Eraikina II. NOIZ: 2021eko ekainaren 15ean. NORK: Onintza Odriozola. Hezkuntza, Filosofía eta Antropología Fakultatea.

Ekainaren 15etik 30era, Hezkuntza, Filosofia eta Antropologiako Fakultateko Haur eta Lehen Hezkuntza Graduetako Gradu Amaierako Lanen posterrak erakutsiko dira.

Posterrak HEFA II eraikineko solairuetan egongo dira ikusgai: Lehen solairuan Hezkuntza bereziko Minorra; bigarren solairuan Atzerriko Hizkuntza eta Euskara Hezkuntzarako tresna Minorrak; hirugarren solairuan Haur Hezkuntzarako Tailerrak Minorra (0-6 zikloak); eta, azkenik, laugarren solairuan, Lehen Hezkuntzarako Hezkuntza Berriztatzeko Proiektuak Minorra.

Saileko argazki guztiak Photocampusen.

Zuk egindako irudi bat argitaratzea nahi duzu atal honetan? Bidal iezaguzu, mesedez, helbide honetara: campusa@ehu.eus