Hezkuntza, Arte eta Hiritartasunari buruzko III. mintegia

2018/11/21, 15:30 - 00:00

Kokapena

Letren Fakultatea
Paseo de la Universidad 5. -01006- Vitoria-Gasteiz (Araba)

Deskribapena

Asteazkenean, azaroak 21, 15:30etan hasita, Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatearen Letren Fakultatean, Hezkuntza, Arte eta Hiritartasunari buruzko III. mintegia burutuko da ‘Haurtzaro eta nerabezaroaren arte eta kulturarako eskubideak’ izenburua harturik. Ekitaldi hau UNESCO Etxeak antolatzen du GizARTE Gizarte Eraldaketarako Heziketa Artistikoen Euskal Sarearen laguntzarekin, Euskal Herrian artearen eremuan garatu diren jardunbide egokiak partekatu ahal izateko esparruan sortu nahian.

Arteak, beren zabalkundea eta beren ikastea beste ezertarako orduak betetzeko aisiazko bitarteko bat izateaz harago, etorkizuneko hiritarrak prestatzeko oinarri sendoa direla da lortu beharreko erronka.

Informazio gehigarria