IV Ekonomia, Enpresa eta Genero jardunaldiak: Genero diskriminazioa ondasun eta zerbitzuak kontratatzerakoan

• Ekitaldia

Noiz eta non

2019/04/03, 12:00 - 00:00

Kokapena

Areto nagusia - Ekonomia eta Enpresa Fakultatea (Sarriko)
Lehendakari Agirre 83. -48015- Bilbao (Bizkaia)

Deskribapena

Jardunaldi hauen bidez enpresa, ekonomia eta zuzenbide arloetan genero ikuspegia barneratzea bultzatu nahi da, bere garrantziaren eta egokitasunaren kontzientzia sustatuz, eta arlo honetan praktika onen eredu eta adibideak aurkeztuz. Aldi berean, unibertsitatean gai honen inguruko hausnarketa ere bultzatu nahi da, bereziki enpresaren eta honen kudeaketaren inguruko irakaskuntza eta ikerketari dagokionez.

Aurtengo edizioan, ondasun eta zerbitzuen kontratazioa genero-ikuspegitik aztertuko da. Horretarako esparru ezberdinetako hiru hizlarik parte hartuko dute, alde akademikoa eta praktikoa barneratuz, legea, enpresa eta ekonomia arloetan. Ondoren solasaldi ireki bat egongo da. Sarrera doan. .

Hizlariak:

• Ana Giménez Costa – Universitat Rovira i Virgili