Jardunaldia: Herritarrekin eztabaidak: Europako Legebiltzarreko 2019ko hauteskundeak

Noiz eta non

2019/05/16, 11:30 - 00:00

Kokapena

Antonio Beristain Areto nagusia - Carlos Santamaria Zentroa
Plaza de Elhuyar 2. -20018- Donostia / San Sebastián (Gipuzkoa)

Deskribapena

Euskal Herriko Unibertsitateko Carlos Santamaría Zentroko areto nagusian, Donostian, ehuGUNE-k eta EuroBasque-k ‘Herritarrekin eztabaidak: Europako Legebiltzarreko 2019ko hauteskundeak’ izeneko jardunaldia antolatu dute. Bertan parte hartuko dute: UPV/EHUko Nazioarteko Zuzenbide Pribatuan katedradun eta Globernance-ko idazkari Juanjo Alvarezek, UPV/EHUko Konstituzio eta EB Zuzenbideko irakasle Iñigo Bullainek, ikertzaile doktore Simona Sobotovicovak eta ikertzaile doktoregai Ihintza Palacinek (European Univesity Institute, Firenze). halaber, ekitaldiaren buru izango dira UPV/EHUko Gipuzkoako Campuseko errektoreorde Agustin Erkizia eta EuroBasqueko presidente Jose Maria Gonzalez Zorrilla.

EGITARAUA

11:30 IREKIERA

• Agustín Erkizia, UPV/EHUko Gipuzkoako Campuseko errektoreordea.
  • José María González Zorrilla, EuroBasqueko presidentea.

11:40 CONFERENCIAS

Aurkezlea eta moderatzailea: Joxerramon Bengoetxea, EuroBasqueko idazkari orokorra eta ehuGUneko koordinatzailea

• Juanjo Alvarez, UPV/EHUko Nazioarteko Zuzenbide Pribatuan katedraduna eta Globernance-ko idazkaria.
  • Simona Sobotovicova, UPV/EHUko ikertzaile doktorea.
  • Ihintza Palacin, ikertzaiñe doktoregaia (European Univesity Institute, Firenze)
  • Iñigo Bullain, UPV/EHUko Konstituzio eta EB Zuzenbideko irakaslea.

12.40   EZTABAIDA

13.30   AMAIERA