Jardunaldia: Jean-Jacques Rousseau eta emakumea

2018/02/15, 09:00 - 00:00

Kokapena

Gradu-aretoa - Letren Fakultatea
Paseo de la Universidad 5. -01006- Vitoria-Gasteiz (Araba)

Irudia

Deskribapena

Otsailaren 15 eta 16an, Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatearen Letren Fakultateko gradu aretoan  ‘Jean-Jacques Rousseau y la mujer. Contra algunos tópicos actuales’’ [Jean-Jacques Rousseau eta emakumean. Egungo zenbait topikoren aurka] izeneko jardunaldia burutuko da. UPV/EHUren Frantses Filologia sailak antolatuta, Literatura konparatua eta literatur ikasketak doktorego programaren Literatura eta Literaturaren Teoriako mintegiaren barruko jarduera bat litzateke.

UPV/EHUren Letren Fakultateko Frantses Filologia saileko irakasle talde batek zenbait urte daramatza generoari buruzko azterketei buruzko jardunaldiak antolatzen. Aurreko jardunaldietako gai nagusia izan bazen ere emakumearen papera Frankofoniaren barruan edo mugimendu surrealistaren barruan, oraingo honetan helburua da Jean-Jacques Rousseau genevar filosofoa bezalako figura eztabaidagarri batekiko harremanak aztertzea.