Jardunaldia online: Teknologia berriak, hizkuntza gutxituak eta hizkuntza aniztasuna

Noiz eta non

2021/05/12, 10:00

Deskribapena

Euskal Herriko Unibertsitateko DREAM ikerketa-taldeak VirtulApp proiektu europarrean parte hartzen du. Proiektu horrek APP bat sortu du 7-12 urte bitarteko ikasleek hizkuntzak ikas ditzaten eta eleaniztasuna balora dezaten. Jolasa, BabelAR izenekoa, 14 hizkuntzatan dago eskuragarri, horien artean euskara. Jokoa doan deskarga daiteke bai iOS bai Androiderako. Jolasaz gain, eleaniztasuna garatzeko beste material didaktiko batzuk sortu dira.

Asteazkenean, maiatzaren 12an, 10:00etan, VirtualApp proiektuaren inguruan, 'Teknologia berriak, hizkuntza gutxituak eta hizkuntza aniztasuna' jardunaldia egingo da. Jardunaldia online izango da eta jokoaz gain, ponentziak aurkeztuko dira Euskal Herritik eta Kataluniatik. Hitzaldia honako esteka honen bidez jarraitu ahal izango da.

Virtual Language App (VirtuLApp), Erasmus+ Key Action 2 Strategic Partationeko proiektu bat da. Ikuspegi multididaktiko berritzaile bat garatzea du helburu, irakasleek ikasgelan erabil dezaketena edozein egoeratan (multilingual). Irakasleen beharrizanak (hezkuntza multimediaren inguruko ezagutza eta lanabes gehiago, hizkuntza migranteen integrazioa eta hizkuntza gutxituen banaketa), ikasle mulilingualentzako errealitate-joko multimodal baten garapenarekin eta eskuliburu digital eta dibulgaziozko bideojoko baten garapenarekin zuzenduko dira. Leeuwarden (Herbehereak) dagoen Fryske Akademy udalerrian dagoen Mercator European Research Centre enpresak koordinatzen du ekimena. Proiektuan lan egiten duten beste kide batzuk Euskal Herriko Unibertsitateko DREAM ikerketa Taldea, ATIT (Belgika), Trinity College Dublin (Irlanda) eta Luca School of Arts (Belgika) dira. Proiektua 2018ko irailetik 2021eko abendura doa. VirtualApp buruzko informazio gehiago honako esteka honetan.