Oroimen historiko eta literatura iberikoei buruzko nazioarteko jardunaldiak

Noiz eta non

2019/05/08, 00:00 - 00:00

Kokapena

Vitoria-Gasteiz (Araba)

Deskribapena

Maiatzaren 8an eta 15ean oroimen historiko eta literatura iberikoei buruzko nazioarteko jardunaldiak burutuko dira, Memoria Historikoa Literatura Iberiarretan ikertaldeak antolaturik eta programa honako hau izanik:

- Maiatzaren 8an, asteazkenarekin, 9:00etan hasi eta 11:00ak arte, Letren fakultateko 0.03 ikasgelan, Katarzyna Moszczyńska-Dürst Varsoviako unibertsitatekoaren hitzaldia izenburu honekin: ‘La (des)memoria, el amor y el poder del duelo en ‘La multitud errante y Hot sur’, de Laura Restrepo’.
- Maiatzaren 8an, asteazkenarekin, 16:00etan hasi eta 18:00ak arte, Letren fakultateko 0.7 ikasgelan, Katarzyna Moszczyńska-Dürst Varsoviako unibertsitatekoaren hitzaldia izenburu honekin: ‘Trauma, Emoción y Transgénero en la ficción ibérica contemporánea escrita por mujeres’.
- Maiatzaren 15ean, asteazkenarekin, 11:00etan hasi eta 13:00ak arte, Letren fakultateko gradu aretoan, Mario Santana Chicagoko unibertsitatekoaren hitzaldia izenburu honekin: ‘Una poética de la redención: historia y memoria en la ficción ibérica contemporánea’.