Medikuntza eta Erizaintza Fakultateak minbiziaren aurkako nazioarteko eguna ospatu du

Jarduera Nursing Now Euskadi ekimenaren barruan antolatu da

• Kronika

Lehenengo argitaratze data: 2020/02/04

Irudia

Otsailaren 4an, Minbiziaren aurkako Nazioarteko Egunean, Donostian egindako Euskal Herriko Unibertsitateko Medikuntza eta Erizaintza Fakultateak eta Gipuzkoako Minbiziaren Aurkako Elkarteak antolatutako Paziente onkologikoaren eta haren familiaren arretari buruzko jardunaldiak egin ziren.

Jardunaldi horiek hiru arratsaldetan garatu dira eta Gipuzkoako MAEko hainbat osasun-profesionalek, senitartekoek eta pazientek parte hartu dute.

Ekintza hori Nursing Now Euskadi ekimenari lotuta dago eta UPV/EHUko 55 Erizaintzako Graduko ikaslek aukera izan dute parte hartzeko.

Datorren astean, Donostian ere eta, Nursing Now Euskadi ekimenaren barruan, AERGIrekin batera adikzioen arretari buruzko beste jardunaldi bat antolatu dute.