Mintegia. JolasBide 2019: aniztasuna, berdintasuna eta irakaskuntza

2019/02/27, 09:00 - 19:00

Kokapena

Bilboko Hezkuntza Fakultatea
Sarriena. -48940- Leioa-Erandio (Bizkaia)

Irudia

Deskribapena

UPV/EHUko Bilboko Hezkuntza Fakultateak eta Haziz Hazki sareak antolatu dute JolasBIDE 2019: Aniztasuna, Berdintasuna eta Irakaskuntza II. Nazioarteko Mintegia. Helburua da ikaskuntza joera eta proiektu ezberdin eta metodologia berrien inguruko ikuspegiak eskaintzea; eta, era berean, jolasaren balorea aldarrikatzea irakaskuntzako etapa guztietan.

Iharduera hauekin Bilboko Hezkuntza Fakultatearen asmoa da gaur egun dauden eredu ezberdinak aurkeztea, ikasleek, irakasleek, eta komunitate osoak ikuspegi zabala izateko. HazizHazi, Hezkuntza, haziera eta bide laguntza sarea, hezitzaile eta familiek eratzeaz gain, Euskal Autonomia Erkidegoan eta Nafarroan dauden proiektu ezberdinak ere badago eratua. Proiektu hauek eredu propioak garatzeko beharra ikusten dute, gaur egungo errealitate sozialen daude eza eta arazoei aurre egiteko.

Mintegian parte hartuko dute Andrea Giráldezek (University of East London-eko Master of Applied Coaching Psychology and Coaching Psychology senior lecturer) eta lekuko proiektu berritzaileetako ordezkariek: Zizurkileko eskola publikoak, Berrizko Umerri Eskola Aktiboa, Zierbena-Gueñeseko OSOTU proiektuak,;Ozaetako PlistiPlasta eta Donostiako Amaraberri eskola publikoak, eta horrez gain, Luakizko aniztasunaren hiru esperientzia: Laukizeko Lauaxeta eskolk, Laboragunea eta Barraskilo. Bakoitzak bere garapen etapa eta eredu ezberdina aurkeztuko dute.

Egitarua:

09:00: Aurkezpena

Asier Romero, Bilboko Hezkuntza Fakultateko dekanoa

Cristina Arriaga, Musika, Plastika eta Gorputz Adierazpenaren Didaktika Saileko irakaslea

Rubén Méndez, HazizHazi, “Hezkuntza, haziera eta bidelaguntza sarearen presidentea

09:30: Umerri, ikuspegi integrala

Umerri Eskola Aktiboa, Berriz

Amaia Egidazu, Maritxu Jimenez

10:00 ¿Qué ves? ¿Qué sientes? ¿Qué piensas

Osotu, Zierbena-Güeñes

10:30: 100 lengoaia 11 esperientzia

Txalburu Eskola, Abaltzisketa + San Millan Eskola, Zizurkil