Argitaratu da Belchite 2014 proiektuaren arkeologia memoria

• Kronika

Lehenengo argitaratze data: 2015/05/05

Irudia

Digital.CSICek, Consejo Superior de Investigaciones Científicas erakundearen erakunde gordailuak, argitaratu berri du "Arqueología de la Batalla de Belchite. Campaña de 2014" memoria. Txosten teknikoa da, Gerra Zibilak Belchiten eta Medianan utzitako hondakinen hondeatze eta prospekzio lanei buruzkoa. Lan horiek joan den irailean egin ziren.

Digital.CSIC dokumentu digitalen gordailua da, helburu duena CSICen egiten diren ikerlanen ekoizpen intelektuala antolatu, artxibatu, zaindu eta hedatzea, horretarako sarbide irekia emanez.

Gogoratu behar da Universidad del País Vasco / Euskal Herriko Unibertsitateko Letren Fakultateko Patrimonio Construído (GPAC) ikerketa taldeak parte hartu duela International Brigades Project-ean. Arkeologia proiektu hispaniar-britainiarra da, iragan garaikidea ikertzen duena eta Belchiteko guduaren gertalekuetan arkeologia indusketak egiten ari dena. Bada, ikasle talde bat Gerra Zibilean suntsitutako Zaragozako herri horretako hondakinak ikustera bertaratu zen irailean, Xurxo Ayán irakasleak koordinatuta.

Proiektua hemen aurki daiteke: http://digital.csic.es/handle/10261/114184