Ikasle graduatu berriak Farmazia Fakultatean

• Kronika

Lehenengo argitaratze data: 2018/11/30

Irudia
Farmazia Fakultateko ikasleen graduazioa. Argazkia: Nuria González. UPV/EHU.

Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatearen Farmazia Fakultateak ikasleen graduazio ekitaldia ospatu zuen, ekitaldiaren buru Iván Igartua Ugarte UPV/EHUren Arabako campuseko errektoreordea izanik eta lagun izan ditu Miguel Ángel Gastelurrutia Garralda Euskal Herriko Autonomi Erkidegoko farmazialarien elkargo ofizialeko presidentea, Carmen de Vega Castaño, Euskal Autonomi Erkidegoko elikagaien zientzia eta teknologiarako elkarteko idazkaria, Eneko Usandizaga Olazabal, Euskal Herriko dietista eta nutrizionisten elkargo ofizialeko presidentea, Daniel de Luis Rabadán, Autonomi Erkidegoko ingurumen zientzialarien elkarteko kidea eta, hauez gain, Manoli Igartua Olaetxea, UPV/EHUko Farmazia Fakultateko dekanoa.

Oraingo honetan, 188 ikasle izan dira titulazio ezberdinetan graduatuko direnak: 99 Farmaziako graduan, 29 Elikagaien Zientzia eta Teknologiako graduan, 26 Ingurumenaren Zientzietako graduan eta 34 ikasle Giza Nutrizio eta Dietetikako graduan. Promozioaren aitabitxi Juan Carlos Ruiz de Gordoa Arroniz irakaslea aritu zen, UPV/EHUren Biokimika eta Biologia Molekularra sailekoa, analisi klinikoetako laborategien txostenetan agertzen den zenbait zenbakizko datu nola irakurri behar dugun azalduz.