Soziologia eta Zientzia Politikoaren XI. Euskal Kongresua

Noiz eta non

Noiztik: 2018/09/06 Noiz arte: 2018/09/07, 09:30 - 14:00

Kokapena

Ekonomia eta Enpresa Fakultatea (Sarriko)
Lehendakari Agirre 83. -48015- Bilbao (Bizkaia)

Deskribapena

‘Gizarte Zientzia adia hiritar aktiboen garairako’ izenburua du Soziologia eta Zientzia Politikoaren XI. Euskal Kongresuak. Bi egunetan (ostegunean 6 eta ostiralean 7). Ikasleek eta  adituek gai hauen buruzko gogoeta egingo dute: lana, gizarte-bazterkeria, migrazioak, identitatea, hizkuntza eta hiri-soziologia, besteak beste.

Euskal Herriko Unibertsitateko Gizarte eta Komunikazio Zientzien Fakultateak eta “Euskal Soziologia eta Zientzia Politikoaren Elkarteak antolatu dute kongresua, UPV/EHU, Deustuko Unibertsitatea eta Eustat erakundeekin batera. Lehenengo deialditik, kongresuaren helburua izan da tokiko interesak interes globalekin uztartzea, eta horrenbestez, izaera orokorreko interpretazio esparruak bideratzeko aukera bultzatzea izan du kongresuak, gizartearen barne arazoak hobeto ezagutu ahal izateko.