XVI International Symposium of Psycholinguistics

Noiztik: 2023/05/31 Noiz arte: 2023/06/02

Kokapena

Letren Fakultatea
Paseo de la Universidad 5. -01006- Vitoria-Gasteiz (Araba)

Deskribapena

Arabako Campuseko Letren Fakultateak XVI. International Symposium of Psycholinguistics (ISP) hartuko du, bertara bilduko direlarik elebitasuna, hizkuntza prozesamendua, irakurketa prozesuak, afasia eta antzeko gaietan adituak.

Kongresuak mundu mailako ospe handiko lau hizlari gonbidatu izango ditu:

ISPk hizkuntzaren azterketan espezializatutako edozein diziplinatako zientzialariak biltzen ditu, modalitate, eremu eta dimentsio guztietan, eta aukera bat da lanak partekatzeko, jakintza trukatzeko eta ideia berriak sustatzeko.

Biltzarra egin aurretik, maiatzaren 30ean, asteartean, 12:00etan, Micaela Portilla ikerguneko areto nagusian, Esti Blanco-Elorrietak hitzaldia emango du, "De ondas de sonido a significado: ¿cómo entiende nuestra cerebro los lenguas?" [Soinu uhinetatik esangurara: nola ulertzen ditu gure burmuinak hizkuntzak?] izenburupean, azalduz gizakiek nola ulertzen dugun hizkuntza.