Zientzia eta Teknologia Fakultatearen 50. Urteurrena ospatzeko Ekitaldi Nagusia

2019/04/11, 18:30 - 00:00

Kokapena

Bizkaia Aretoa
Avenida Abandoibarra 3. -48009- Bilbao (Bizkaia)

Deskribapena

Zientzia eta Teknologia Fakultatearen 50. urteurrena ospatzeko ekitaldi nagusian Prado Martín Morunoren, , LÔreal-Unesco Women in Science 2017 saridunaren, “La energía oscura y el destino del universo” hitzaldia entzun ahal izango da.

Halaber, Fakultateko egresatua den Martxel Rodriguezek, dantzari profesionala besteak beste KUKAI dantza taldean, ekitaldirako espreski konposatutako Gargantua obra estreinatuko du. Obra hau Interestelar zientzia fikziozko filmean agertzen den izen berdineko zulo beltzean oinarrituta dago.

Ekitaldian ere, Fakultatean ikertzen den Zientziari buruzko dibulgazio Lehiaketaren poster irabazleari saria emango zaio. Poster horiek guztiak Bizkaia Aretoan ikusgai egongo dira.

Sarrera doan.

Izen-ematea, hementxe.