2019/20an Gasteizen Heziketa Fisikoa minorra egiteko aukera

Bilboko Hezkuntza Fakultatearen (BHF) eta Gasteizko Hezkuntza eta Kirol Fakultatearen (GHKF) artean akordioa dago 4.

Kurtsoa beste zentroan egin nahi duten ikasleentzat.

2018/19an Lehen hezkuntzan 3.maila BHFn egin duzuen 5 ikaslek, 2019/20an GHKFko minor profesionalizatzaile bat (Heziketa fisikoa) egin ahal izango duzue

Nola egin eskaria?

Lekualdatzea eskatu behar da Gasteizko GHKFn (ekainaren 24tik uztailaren 5era) eta erantzungo zaizue minor horretan plazaren bat duzuen edo ez. 1-3 mailetako ikasgai guztiak gaindituta izan behar dituzue eskaria bideratzeko, eta plazen esleipena espedientearen arabera izango da.

2019/20an Gasteizen Heziketa Fisikoa minorra egiteko aukera

Kurtsoa beste zentroan egin nahi duten ikasleentzat.

Nola egin eskaria?