Breadcrumb

Contenido_Maquetacion_Elecciones_2021

Contenido_Maquetacion_Intranet

Eduki publikatzailea

"Cámara en acción por el buen trato" argazki-lehiaketaren lehen edizioaren ondoren egindako azken panelak Bilboko Hezkuntza Fakultatean aurkeztu ziren atzo.

2021.11.25

Ekitaldiaren irudia

Honaino iristeko beharrezkoa izan da Emakunderen, EHUko Bilboko Hezkuntza Fakultatearen, Bizitegiren, Aletu emakumeen elkartearen, Ibarrekolanda eta Errekalde bigarren hezkuntzako institutuen eta Artxandape eta Begoñazpi ikastolen parte-hartze aktiboa eta koordinatua. Erakunde horietako guztietako pertsonek, batera lan eginez, errealitate bihurtu dute Zenbatu antzerki taldeko “Vamos Mujer” ikustaldiarekin hasi zen amets txiki hori. Ana Merino Ortiz de Zarate (Gizarte Hezkuntzako 3. maila) izan da argazkilaritza onenaren saria lortu duena.