Cabecera

Info_Zientzia-eta-Jasangarritasun-Hezkuntzarako-Ikerketa-Taldea

Zientzia- eta Jasangarritasun-Hezkuntzarako Ikerketa Taldea

Ikerketaren helburua

Hiritarren alfabetizazio zientifikoa egungo erronka handienetakoa dugu bizi garen gizarte- eta ingurumen-krisiaren aurrean. Hortaz, beharrezkoa dugu oinarri biofisikoa duten fenomenoak ulertzea eta gizarte mailan dituzten harremanak zehaztea. Hiritarrok ganorazko erabakiak hartzeko gai izan behar dugu, hiritar aktibo, partehartzaile eta sortzaile gisa bidezkoagoa izango den mundua eraldatzeko. Ikerketaren helburu nagusia da ikasleen kontzepzioak, irakaskuntza-metodologia berriak (PBL) eta ikerketa oinarri duten baliabide didaktikoen diseinua, inplementazioa eta ebaluazioa.

Hezkuntzarekin lotuta dagoen proiektu aktiboa

• Eskolaz kanpo-ko eskeintza didaktikoaren diseinua eta ebaluazioa: ingurumen hezkuntzatik konpetentzia zientifikoa eta jasangarritasunerako konpetentzia bereganatzeko birantolaketa.
  • Trantsizio energetikorantz lehenego urratsak Bilboko Hezkuntza Fakultatean: komunitatearen eraketa eta eraikuntzaren diagnostikoa.
  • Biodibertsitatearen hezkuntzarako PBL oinarritzen den sekuentzia didaktikoen diseinua, inplementazioa eta ebaluazioa
  • Jasangarritasunaren hezkuntzarako zenbait ataletan, PBLn oinarritutako material didaktikoen diseinua eta ebaluazioa: zaborrak, ura, energia, uholde arriskua…

Lerrorekin lotuta dagoen taldea

Metodologías activas en Educación: ABP, ABPy, análisis de casos,…

Recursos y materiales en Educación: Otros materiales y recursos o sus usos innovadores.

Educación y Sociedad: Sostenibilidad.

Educación y Sociedad: Retos sociales.

IP-ren izen-abizenak

José Ramón Díez López (Bilboko Hezkuntza Fakultatea, joseramon.diez@ehu.eus)

Taldekideak eta Sailak

Unai Ortega Lasuen (unai-ortega@ehu.eus). Matematika eta Zientzia Esperimentalen Didaktika. Bizkaiko Campusa