Breadcrumb

Jardunaldia

Room4Steel enpresa gela ixteko jardunaldia

Irudia

Datorren uztailaren 15ean, goizeko 9:30etan, Bilboko Ingeniaritza Eskolako Room4Steel Enpresa Gelaren 2021/2022 ikasturteko Amaiera Jardunaldia egingo da, SIDEREX Siderurgia Klusterrak babestuta (https://www.siderex.es/room4steel/) izango da, Eskolako Hitzaldi Aretoan (E eraikina, beheko solairua, P0E1 aretoa), 2 ordu inguruko iraupenarekin, honako programa honekin:

• Ongi etorri.
  • Ikasgelako ikasleek garatutako 8 proiektuen aurkezpen laburra.
  • Aurkezpena PLATEA (Altzairuaren Plataforma Teknologikoa)
  • 2021/2022 prestakuntza-ibilbidera bertaratutakoei diplomak eta laburpen-liburua ematea.
  • Room4Steel jardueren aurkezpena 2022-2023rako.
  • Ixtea.

Asier San Millán, Managing SIDEREXeko zuzendaria eta Alberto Oleaga ikasgelako zuzendaria eta Bilboko Ingeniaritza Eskolako katedraduna izango dira jardunaldiaren buru. Ikasgelako ikasleak, garatutako proiektuen tutoreak, Eskolako beste ikasle eta irakasle batzuk eta Ikasgelan parte hartzen duten enpresetako ordezkariak ere izango dira.

21/22 ikasturtean AulaRoom4Steel proiektuan parte hartu duten enpresak hauek dira:

• Sidenor Aceros Especiales S.L.U.
  • Aceros Inoxidables Olarra S.A.
  • Grupo Tubos Reunidos
  • ArcelorMittal Basque Country Research Centre A.I.E.
  • Sarralle Servicios Generales S.L.
  • IDOM Ingeniería y Consultoría
  • Fives Steel Spain S.A.
  • Acería de Alava S.A. (Grupo Tubacex)